Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Google Plus en succes, og er den vigtig for dit firma?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogensinde undret dig over hvorvidt der er plads til en Google Plus, som endnu et globalt socialt medie?

Google Plus er større end hvad de fleste går rundt og tror, og de fleste vil mene at skal Facebook have en værdi konkurrent, er det kun Google der kan hamle op med Facebook som socialt medie. Google har ressourcerne, medierne, trafikken og naturligvis et stærkt brand.

Få svar på hvorvidt Google Plus som socialt medie er en succes, og hvad pokker din virksomhed kan anvende et medie som dette til.

Læs hele blog indlægget på:

http://www.cyklopuniverse.dk/blog/analyser/er-google-plus-en-succes-og-er-den-vigtig-for-din-virksomhed/trackback/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes du glemmer noget meget vigtigt i dine tanker omkring Google+ i forhold til Facebook: Tidsforbrug pr. bruger.

Personligt er jeg selv dagligt på Facebook og mine besøg på Google+ siden lanceringen kan formentlig tælles på en hånd.

Der er ikke meget ved at fiske hver dag, hvis fiskene kun er der 1 gang årligt Smile

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 12
Skrevet kl. 13:38

Hej Theis,

Tidsforbruget pr. bruger spiller naturligvis en væsentlig rolle, men tror det er vigtigt at holde for øje, at Facebook til forskel fra Google Plus har et kæmpe forspring siden sin etablering i 2004. Et forspring der mod Google Plus godt 7 måneder på banen, betyder at igenmem tiden har haft lejlighed, til at få langt bedre fat om brugerne og få den involveret i sitet.

Spørgsmålet er måske mere hvordan Google Plus ser ud om 1 år.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 14:02

Som socialt medie halter det jo en del efter, men jeg tror faktisk det er kommet for at blive, jeg logger ind min. 1 gang om ugen, men jeg har også en masse ting at annoncere for online og tager derfor alle midler i brug.

+1 funktionen vil jeg helt klart kalde en SEO succes :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:56

google plus det er en succes for vores seo Big Smile det er den i hvert fald for mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 12
Skrevet kl. 18:02

Hej Mikael,

Jeg er helt enig. LIKE og +1 knapperne er vel nok noget af det bedste der er sket indenfor SEO, indenfor de senere år.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:44

Jeg kan godt forstå hvad du mener med at Google Plus lige er startet. Og hvis vi tager Facebook, som eksempel så kom jeg først på mange år efter lanceringen.

Men jeg kan ikke være enig i at Google Plus er så vigtig, som du skriver for virksomheder. Det kan godt være det kan blive det når ting fra Google Plus fremhæves i resultaterne. Men som socialt medie er der langt igen før det er vigtigt for virksomheder at være der. Nogle vil det måske aldrig blive relevante for, altså at være aktive/sociale derinde.

SEO, linkbuilding osv. er så en helt anden ting og der kan der godt være fordele. Men det handler blogindlægget, så heller ikke om. "SEO" er slet ikke nævnt, så lad os lige tage den diskussion en anden god gang Smile Googles succeskriterie har nok heller aldrig været at lave et spammed linkkatalog Wink

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 12
Skrevet kl. 19:58

Jeg mener ikke man nødvendigvis kan adskille SEO/linkbuilding fra SMM (social media marketing), i det praktikken på mange områder er den samme.

Det er naturligvis ikke tale om, at Google Plus er alt afgørende for virksomheder, men det er også svært at skære alle virksomheder over én kam.

Min pointe med indlægget nu også blot, at understrege man ikke kan overse Google Plus som medie eller underkende dens voldsomme succesrate i form af tilknyttede brugere, hvorfor det som så meget andet, er vigtigt at holde en finger på pulsen med dette medie og hold øje på sidelinjen, for hvornår det er formålstjentlig for den enkelte virksomhed, at være aktiv derinde.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)