Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma med C# programmør søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har gode erfaringer med et godt firma, der mestrer C# programmering? Gerne i udlandet, da startup-budgettet er lidt "stramt" og meget gerne fra Thailand, da vi selv opholder os hernede, det meste af tiden, men ikke noget krav. Dog skal vedkommende, kunne tale, læse og skrive engelsk ELLER dansk.

Vi har fået lavet fase 1 af projektet hos et meget stort og ellers meget professionelt firma i Indien, men må erkende at vi måske er lidt for små ifht at få den rette prioritet i dette store firma og måske derfor, tager tingene alt for lang tid, eller også arbejder de bare ekstremt langsomt. Vi skal videre og kan ikke vente på dem længere, så derfor overvejer vi at prøve et nyt firma, til at lave fase 2.

(Der er ikke noget "raketvidenskab" i det der skal kodes...)

Har du gode erfaringer med et firma, der arbejder effektivt til en fornuftig pris, så hører jeg meget gerne fra dig, så vi evt kan prøve at tage kontakt til dem :o)

På forhånd tak! Wink

Dbh fra Jørgen

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 02:09

Hi there ,

We are a small team of C# , PHP programmers .

we look forward to discuss your project details.

we are a company  in Copenhagen.

if you need more info, you can reach me to 27306872,info@ronplex.com

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 02:45

Hvis det er som du skriver ikke noget "raketvidenskab", så tag kontakt til en skole der uddanner datamatiker eller andet. De står ofte og skal bruge små projekter.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 07:34

Hej Jørgen.

Du skal være meget velkommen til at skrive en beskrivelse af, hvad i er igang med at få lavet, så kan det være jeg kan hjælpe.

Mit C# er godt nok lidt rustent, men det kommer jo hurtigt igen når man bruger det. 

Om mig selv, kan jeg sige at jeg er datalogi-studerende og har eget udviklerfirma (LDR Online). Derudover er jeg ret sikker på, at jeg er billigere i drift end de fleste større firmaer :-)

Mvh

Lars

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 14:49

Mange tak for jeres henvendelser, indtil videre. Jeg vil lige drøfte dem med min kompagnon og så hører I fra mig :o)

Er der andre, der har noget at noget at byde ind med, er I meget velkommen Wink

Vi får dog nok svært ved at honorere betaling på "dansk niveau", selvom det ville være ønskeligt at finde en dansk programmør, idet der løbende vil skulle kodes udvidelser til systemet, men lad os se... Big Smile

Dbh fra Jørgen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jørgen

Vi har fire C# programmører i vores firma, alle med over 10 års erfaring.

Vi har adgang til og erfaring med de nyeste og mest produktivitetsfremmende værktøjer og teknikker.

Vi har check på de datalogiske aspekter samtidigt med, at vi er gode til at sætte os ind i din forretning.

Kommunikationsmæssigt er vi vant til at forklarer teknisk komplicerede problemstillinger på en måde hvor alle kan være med.

Vores kunder inkl. nogle af landets største virksomheder såsom BRF, KMD, Lufthavnen, DFDS etc., samt nogle af landets mindste firmaer.

Nu tænker du sikkert, at vi skal havde boksen i timen, og vores timepris er da heller ikke blandt de billigste. Men det betyder bestemt ikke at vi ikke sagtens kan være den billigste løsning.

For det første har vi sandsynligvis løst masser af projekter som dit før, så risikoen for at dit projekt aldrig bliver færdig er mindre hos os. Vi er også de bedste til at hjælpe dig med at sikre at det er den rigtige løsning der bliver lavet. 

Men det skal også siges at forskellen på udvikleres produktivitet er enorm, i en undersøgelse lavet på en årgang af datalogi studerende var forskellen imellem den værste og bedste en faktor 1 til 50!

Hvis du har lyst til at indlede en dialog om dit projekt, så er du velkommen til at skrive til mig på plu@easyflow.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)