Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ActivityBeat - Hvad har du lyst til at lave i dag?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har lanceret en såkaldt beta version af vores site ActivityBeat. Det er et community hvor du kan dele hvad du har lyst til at lave med andre (primært folk du ikke kender), lige nu og her. Du kan poste geotaggede aktiviteter eller se hvad der sker i nærhenden indenfor de næste 24 timer.

Der er selvfølgelig næsten tomt eftersom vi lige er startet op, men jeg vil gerne høre jeres mening om konceptet og om i ser det er relevant for jer? Vi er ikke helt sikre på hvilken målgruppe det ville være optimalt at markedsføre imod til at starte med, studerende, unge, udadvendte 25-35 årige, familier eller ældre..

Der mangler nogle fejlbeskeder hist og her, men ellers vil jeg gerne have feedback på den generelle brugervenlighed. 

Se mere her:

http://www.activitybeat.com/web/login.aspx

M.v.h.

Sune Pedersen

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:39

syntes egentlig det virker ret rodet, og med lugten af amatør design... sorry prøver bare at hjælpe

Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:05

Kan du uddybe hvad du mener med rodet? Design delen forstår jeg til dels godt da det bare er noget jeg har strikket sammen, og det fremgår tydeligt at jeg ikke er designer :-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)