Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

QR code kan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lager med tanken om at få lavet en QR code til min lille extra butik ("servicestation/kiosk") og har i denne sammenhæng også skrevet et andet indlæg.

Men mit spørgsmål er om det er en god ide at få koden til at føre til sin facebook side og hvis så kunden checker ind på min station eller Like så får de et eller andet? Hvad synes i?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ved at Mac Donals gør det samme her i Silkeborg... Og det lader til at det fungere godt for dem...
Tænk på at når en kunde checker ind, så kan alle deres facebookvenner se det... Du kunne evt. lave en Landing page på din facebookside med det tilbud de får når de checker ind :-)

Mvh 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

du behøver jo ikke lave en QR kode for at de kan tjekke ind : -)

Lav hellre en kampagne til sommer med et knaldtilbud!

"Tjek ind og få en filur til en 5'er".. F.eks! Så skal du se - din tankstation vil være overalt at finde og du vil have et rand af mennesker ,-)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 107
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard:

du behøver jo ikke lave en QR kode for at de kan tjekke ind : -)

Lav hellre en kampagne til sommer med et knaldtilbud!

"Tjek ind og få en filur til en 5'er".. F.eks! Så skal du se - din tankstation vil være overalt at finde og du vil have et rand af mennesker ,-)

Jeg skulle satme nok checke ind for en filur til den vanvittige pris!! Intet mindre end en genistreg det dér :)

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Fra  Festvognen - Fætterguf Aps Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad is koster engros, men lad os antage det er en 5'er for en filur, jamen altså.. Så længe man er breakeven på den pågælende vare jamen så håber man jo bare på mersalget!.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jegs feedback men nu er der opstået et nyt problem.

Når man opretter koden til en facebookside så kommer man godt nok også tl siden når man scanner MEN så skal man logge på før man kan like selvom man var logget på facebook i forvejen. Dette er der ingen som gider til at gøre og så kommer der ingen like - hvad kan man gøre?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)