Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du designe T-Shirts? - Så læs videre her!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey derude :-)

Jeg starter hurtig og direkte ud, og prøver at komme ind på det jeg søger - skulle du derimod have spørgsmål, så smid en besked her eller i privat.

Jeg står med et brand inde for textilbranchen, hvor jeg har fat i et par unge mennesker, som er vilde med at designe tshirts - her inklusiv mig selv.
Jeg har nu valgt at udvide horisonten, og give andre chancen for at få deres evner, idéer og kreativitet ned på papir - og med lidt held, indefor hos os, som invensteringsgruppe.

Det eneste du skal være med på fra start er;

- Vi gerne skriver kontrakt med dig.
- Du vil blive betalt for dine opgaver (alt efter en vurderingsskala fra os eller din eventuelt egen pris)
- Du skal være imødekommende, fair og kunne sætte en deadline.
- Du skal kunne benytte programmer som Illustrator, photoshop, MM3, og anden div. tegneprogrammer. (Skulle du i tilfældet have noget med at tegne i hånd, så kan dette helt sikkert også være en mulighed!)
- Du skal kunne arbejde selvstændig, eventuelt gerne også arbejde sammen med andre.
- Du skal være lidt med på markedet nu, for trenden - andre idéer og trend er selvfølgelig også et åbent mål og emne.

Det var lidt om vores søgekriterier.
Vi er stadig under udvikling - dette vil ikke være sårbar for dig på nogen måde.

Er du frisk?

Føl dig fri til at smide en uforpligtende email eller privatbesked.

nimproAngelhotmail.com

Dbh,

Andi

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 23:50

ikke at jeg kan noget af det du søger, men måske overskriften burde rettes en smule, for designe er et vidt begreb, jeg klikkede ind fordi jeg troede det var hjemmeside designs, og det viste sig jo at være i en helt anden grøft :)

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 06:07

Jeg ved det er en lille problematik Andreas, og det nok tager folks tid - mybad!

Ser lige om jeg ikke kan få det rettet idag. :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)