Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yngre mænd søges (kun øjne og hjerne)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de andre har valgt en smart i en fart bil og du har valgt en mere praktisk, så kan det også være din konkurrencefordel at "her er ingen egoboosts - men du lærer at køre i bil" ...eller et eller andet...

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:46

Gita Street:
Det ville jo være spild af tid at forsøge at tiltrække alle de unge mænd med øjne og hjerne - og så stå med en bil de er mindre tiltrukket til end ham der har en køreskole lige om hjørnet :-)

Det er nok så meget sagt. Jeg har prøvet at have omegnens vildeste skolevogn, og det var faktisk samme klientel jeg tiltrak, som de år jeg har haft en mere anonym bil. Det er så forskelligt, hvad en køreskole har at byde på. Vi kan alle sammen lave kørekort, ellers havde vi drejet nøglen for længe siden, men der er en kæmpe forskel på hvordan vi gør det, og nogle flere ting, som jeg aldrig har hittet ud af (seriøst sagt). Priserne ligner hinanden, for konkurrencen jævner markedet, men et kørekort er ikke en hyldevare, så der er stor forskel på produktet. Jeg kunne da godt tænke mig en fed bil som trækplaster.

Nu kan jeg se, at jeg har lavet forkert overskrift - jeg skulle da ikke have søgt efter unge gutter, jeg skulle have søgt efter en stenrig gammel gubbe, der ville være sponsor. Pyt - bordet fanger og det er for sent nu Stick out tongue

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:03

Gita Street:
Hvis de andre har valgt en smart i en fart bil og du har valgt en mere praktisk, så kan det også være din konkurrencefordel at "her er ingen egoboosts - men du lærer at køre i bil" ...eller et eller andet...

Der ramte du min profil

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:08

Det er jo interessant at følge. Og godt set at se en der er intelligent nok til at indse at der er konkurrenceparametre der er overset. Det kender jeg godt fra mig selv og min branche. 

Hvis køreskolebranchen er nær, så ville jeg ikke bekymre mig så meget i "laveste fællesnævner". Jeg kender ikke din branche men i fag hvor det er let at komme ind og ud, er der umiddelbart størst konkurrence.

At du ikke kører i den dyreste Veyron eller andet kan du være bevidst om mht hvem du tiltrækker/vil tiltrække. Hvis det er dem du nævner er det måske mere kvinder du ville få noget ud af at tiltrække. Aner det ikke, men en klog ung mand satte fokus på det. Og det er ret vigtigt for den, der står og vil tage kørekort. Også hvilken bil der bruges på glatbane og hvor den er. 

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:16

Lone Ginnerup:
Vi kan alle sammen lave kørekort, ellers havde vi drejet nøglen for længe siden, men der er en kæmpe forskel på hvordan vi gør det, og nogle flere ting, som jeg aldrig har hittet ud af (seriøst sagt). Priserne ligner hinanden, for konkurrencen jævner markedet, men et kørekort er ikke en hyldevare, så der er stor forskel på produktet. Jeg kunne da godt tænke mig en fed bil som trækplaster.

Der kan du virkeligt udnytte at du jo også har teoriundervisning med at bruge anonyme spørgeskemaer. Du får selvfølgelig ikke bedre svare end spørgsmål du stiller. Og lave god plads under eventuelt - så kan du måske lære om hvad der blev overset. Gør det gerne efter hver gang. Det er ikke så mange der gør det, men jeg husker da en på byens universitet, der brugte det og blev kåret som årets underviser på AAU.

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:22

Lone Ginnerup:
Der ramte du min profil

Tak, det var nu den unge mand, der sporede ind på det. Men det er rigtigt at du her måske har en profil. Jeg ved det ikke, men forretningsmæssigt er det let at lave den fejl at forsøge at please alle. Det kan du bare ikke - medmindre du har en større bilpark. Men der er mange, der garanteret synes at de har dårligt nok råd til at købe den billigste bil bagefter, så hvorfor skulle de spendere stort på kørekortet. Så hellere den anden vej rundt. En logisk bil til kørekortet, så der kan være råd til smør på brødet og en bil der ikke bryder sammen hvert andet minut bagefter. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:28

Nu kommer vi godt nok ind på et andet spor, men det er jo dejligt for mig at vi får en snak om min forretning.

Gita Street:
Der kan du virkeligt udnytte at du jo også har teoriundervisning med at bruge anonyme spørgeskemaer. Du får selvfølgelig ikke bedre svare end spørgsmål du stiller.

Der bliver ikke undervist en eneste lektion i min køreskole uden evaluering. Heldigvis er eleverne (tror jeg nok) så trygge og frimodige, at de åbner munden.

To ting bliver vendt hver gang: Hvad var det værste og hvad var det bedste. Vi tager det værste først - det kan være noget bilen ikke gad, byen der var træls, eleven der lavede klummer, noget jeg gjorde eller ikke gjorde, sagde eller ikke sagde - der er ikke et mønster i hvad vi snakker om - - men vi snakker, åbner og så er den skid slået. Det gode tager vi bagefter - og det er så det der bygges videre på.

Igen -fedt for mig at snakke min biks :-D

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:40

Lone Ginnerup:
Igen -fedt for mig at snakke min biks :-D

Også fedt at der er en der er så sej som dig og tør diskutere sin biks på den måde. Det kan en som mig lære af. Jeg tænker bare lidt i at der måske der måske kunne være noget af dine kontakter der der kunne afsløre, hvad det er der gjorde at de valgte dig og deres kammerat måske valgte dem længere nede ad gaden :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 01:00

Gita Street:
Også fedt at der er en der er så sej som dig og tør diskutere sin biks på den måde

Det er ikke sejt, for det er en vane. Når hver eneste lektion bliver endevendt, er der ikke mange hemmeligheder.

Gita Street:
Jeg tænker bare lidt i at der måske der måske kunne være noget af dine kontakter der der kunne afsløre, hvad det er der gjorde at de valgte dig og deres kammerat måske valgte dem længere nede ad gaden :-)

Det bliver afsløret hele tiden - og en del af dem har fyret bemærkninger af inde på min hjemmeside.

Underligt at ingen af dem har nævnt bilen som grund til, at de har valgt mig - - eller nåvet

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:29

Der var på et tidspunkt en køreskole, hvor man kunne få køretimer i en Ferrari. Det gav en del medieomtale. Tror dog ikke lige at en Skoda Superb hitter helt så meget blandt de unge.

Tænker også at en helt lille bil kunne være et hit blandt nogle af dem, der måske er lidt bange i starten og dermed et godt salgsargument.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)