Er der nogen som sidder inde med viden til hvordan jeg lige flytter en masse mails fra en mail-adresse hos One.com (altså hvor sidder eksporter-funktionen?) til en Gigahost.dk mail (hvor sidder importer funktionen?)
På One.com kan jeg godt finde importer, men ikke eksporter og ligeledes omvendt hos Gigahost.
Kender ikke de 2 udbydere specifikt, men sædvanligvis hvis jeg har behov for at lave manøvren opretter jeg mailkontoen begge steder, tilføjer den med hver sin udbyder som IMAP i f.eks. Outlook og trækker mails fra den ene server til den anden.
Kender ikke de 2 udbydere specifikt, men sædvanligvis hvis jeg har behov for at lave manøvren opretter jeg mailkontoen begge steder, tilføjer den med hver sin udbyder som IMAP i f.eks. Outlook og trækker mails fra den ene server til den anden.
Hej Michael,
Præcist det svar jeg havde brug for og som gav løsningen på min problemstilling. Tak for hjælpen
Du stoler alltså på at hosting virksomheden garanterer dine mails ? siden du bruger imap Det ville jeg ikke gøre...
Jeg bruger selv IMAP til mine emails og herved så bliver e-mails både gemt lokalt på min maskine samt på selve mailserveren? Det er da langt bedre end pop3 der (normalt) kun gemmer mails lokalt på din egen maskine?