Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrevsudsender

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er!

Jeg står og skal have fundet en ny løsning til udsendelse af vores nyhedsbrev.

Der er pt 1.500 mails, men vi forventer at være oppe på minimum 15.000 inden udgangen af 2007. Nyhedsbrevet har en del redationelt indhold og ca. 3-5 annoncer pr. udsendelse.

Vi har pt. brugt et Typo3 modul, men finder det hverken særlig brugervenligt eller smart med hensyn til statistikken.

Hvad har I erfaringer med og hvad kan I anbefale?

Kom også gerne med inputs til priser og forskellige afregningsmodeller.

På forhånd tak!

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:46
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Der er en af brugerne her på Amino der har denne side: http://www.ebrev.info/ - det er mit indtryk fra andres indlæg, at det er en god service. Thorborg bruger den vist også selv til hans nyhedsbreve.

Du kan jo søge på deres navn her på Amino, hvis du vil læse mere om dem. Som sagt så er det ikke egen erfaring, men bare hvad jeg har læst her.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:37
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har forsøgt mig med et plugin-modul til Sitecore, med det ser ud til, at de mangler statestik-delen, desværre. Derimod kan jeg anbefalde www.mailmonitor.dk

Der findes 3 forskellige prisstrukturer: 

- Man kan vælge imellem en pr. mail løsning, hvor hver mail koster 10 øre at sende ud. (40 øre pr sms)

- Eller man kan få en "hosted" løsning hvor man betaler kr. 7.500 for at komme igang samt et måleligt gebyr for at få løsningen hosted.

- Eller man kan købe programmet en gang for alle for kr 19.995 hvor man så installerer løsningn på sin egen server.

der er understøttelse for validering af e-mails før udsendelse, statestik ect....

mvh

Inur

Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:40

Hej jeg sidder med astro.dk`s nyheds brev som du moske kunne være int i? 

Astro.dk’s nyhedsbrev er med sine ca. 198.000 modtagere et af de største i landet og er specielt populært hos de kvindelige læsere som udgør over 80% af modtagerne.

Nyhedsbrevet udkommer dagligt og indholdeholder bl.a.: Dagens horoskop, sjove filmklip og spil og læserinterviews med kendte danskere.

Som annoncør har du muligheden for at sende din annonce ud til samtlige modtagere i en one2one-udsendelse, som kun indeholder dit budskab.

I kan vælge selv at levere grafisk materiale eller vi kan udarbejde annoncen for Jer, baseret på jeres produkt og budskab.

her er der nogle flere oplysninger omkring astro.dk`s bruger:

http://www.astrologi-og-horoskoper.dk/htm/annoncering.asp

Udover det er der os www.gratis-ting.dk og www.billigeting.dk som samlagt har 170,000 modtager som du kan få en samlet pris på 12000 Kr.

Med Venlig Hilsen

Toni Jensen

www.hitmedia.dk

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 15:43

Toni hvorledes mener du dit indlæg er relevant i denne sammenhæng?

Fra Århus
Tilmeldt 15. Mar 07
Skrevet kl. 15:51

Hej Toni,

Det var nu ikke så meget annoncering, som vi er interesseret i. 

Det er vores eget nyhedsbrev, som skal ud og i den forbindelse søger vi software til at håndtere segmentering af maildatabasen samt udsending og statistik. 

Mvh

Initiate

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 18:08
Fra Århus
Tilmeldt 15. Mar 07
Skrevet kl. 19:06

Hej Martin,

Det ser spændende ud - har du nogle prispakker?

Mvh

Initiate 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 19:55
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:25

Hej Martin,

Kunne du evt. sende mig nogle priser ?  dhl@qualityworld.dk