Nu er jeg godtnok flittig her på Amino, men jeg har altså ikke tid til at forklare dig hvad det er du misforstår.
Hvis du ikke er sikker på du forstår et spørgsmål, er det altså helt okay med mig, at du ikke videreformidler din viden - om det så er som lønmodtager eller iværksætter.
hvorfor skrev du så , det giver jo slet ingen mening det øøh vis du ikke gider forklare noget, er det korrekt det er lige meget om man er iværksættere eller lønmodtager så giver øøh ingen viden videre
derved vi er enig et øøh giver ingen mening men tænk dig om næste gang , vis ikke gider forklare noget er det også ok men mig du ikke skriver noget da , desuden tror jeg ikke jeg har misforstået noget da ingen har skrevet andet end øøøh og det er godt i laveste viden jeg har set indtil videre at videre formidle man mener man har misforstået noget
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Prøv lige at hør her Mikael, Jeg skal ikke forklare en skid overfor dig overhovedet.
Du har misforstået trådstarters spørgsmål og skriver et svar der som så ofte, er totalt ved siden af og handler om noget helt andet.
Har du ikke undret dig over hvorfor, der aldrig er nogen der kommenterer det du skriver? Det er fordi de ignorere dig..80% af alle dine indlæg er forkerte fordi du misforstår spørgsmålene, eller også råder du folk til at gøre noget direkte FORKERT.
Prøv at svar på det du ved noget om og ikke på ALLE spørgsmål herinde, så kan det være du rent faktisk kan begynde at bidrage med noget nyttigt. (Husk at gi mig 1 stjerne)
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Prøv lige at hør her Mikael, Jeg skal ikke forklare en skid overfor dig overhovedet.
Du har misforstået trådstarters spørgsmål og skriver et svar der som så ofte, er totalt ved siden af og handler om noget helt andet.
Har du ikke undret dig over hvorfor, der aldrig er nogen der kommenterer det du skriver? Det er fordi de ignorere dig..80% af alle dine indlæg er forkerte fordi du misforstår spørgsmålene, eller også råder du folk til at gøre noget direkte FORKERT.
Prøv at svar på det du ved noget om og ikke på ALLE spørgsmål herinde, så kan det være du rent faktisk kan begynde at bidrage med noget nyttigt. (Husk at gi mig 1 stjerne)
jeg får ekstrem meget respons af andre bruger ok du ikke gør , nej jeg giver dig ikke en 1 stjerner for din kommentar
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Rolig nu...
Jonas Jørgensen:
Mikael svarer fint med den viden han har på trådstarters spørgsmål.
Jonas Jørgensen:
Men så kan du jo passende kommenterer på det som Mikael siger og rette ham hvis han skriver noget forkert.
Jonas Jørgensen:
Prøv at svar på det du ved noget om og ikke på ALLE spørgsmål herinde, så kan det være du rent faktisk kan begynde at bidrage med noget nyttigt.
Mikael har suget til sig som en svamp så han ved faktisk en del som han også bruger på sine sites.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tak for svaret:) - jeg undlader er kommentere på jeres diskussion. Jeg har forsøgt at finde frem til svaret så godt som muligt, men jeg tror desværre ikke der er nogen som har et konkret svar på spørgsmålet. Men jeg "tør" ikke bare prøve noget af. Jeg satser på, at høre Thomas Rosenstand omkring dette, da han på siden egen hjemmeside benytter sig af "show/hide" content.
Da jeg af gode grunde ikke kan se hans CSS, ved jeg ikke helt hvordan han laver dette - men det ser for mig ud som om der er en effekt på stylet, om det så er java eller hvad det er, ved jeg ikke.
<h3 class='heading-more'><span>7 gode råd om SEO - Klik og læs</span></h3>
Men det er ikke noget problem at du skjuler teksten og lader den komme frem fra en skjult div. Det bliver ikke opfattet som "skjult tekst for at fremhæve siden" men som et led i designet.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Mange tak for svaret. Er der heller ingen forskel i værdien? Her tænker jeg på, om google synes bedre om direkte tekst frem for i et div - måske en smule retorisk spørgsmål, men nu stiller jeg dig det alligevel.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media