Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback og evt. priser

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at være klar med en lille portal der handler om livet i den by jeg bor i.

Jeg håber på at gå online medio/ultimo marts men portalen er allerede online som testhttp://www.rundtomringe.dk - det skal siges at det ikke er alle data der er lige valide og at jobs fra Ofir + Bolig fra Boligsiden først bliver leveret korrekt næste uge.

Da jeg selv er totalt grafisk blind har jeg behov for lidt proffessionel feedback på design/indhold/struktur.

Hvis du mener du har et skudsikkert oplæg til hvordan den burde se ud så kom med en pris.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 23:06

Personligt er der lidt for mange annoncer på siden ellers meget fin :)

Online Entreprenør - www.fasto.co

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:31

Korrekt som Dennis skriver det..

Det ligner en anelse af en rodebunke, men på den måde at der simpelthen er alt for mange artikler/annoncer/nyheder på så lidt plads, fordel det lidt bedre. Skab lidt mere afstand fra artikel til artikel så øjnene kan hvilke sig.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 23:55

Der er ALT for mange ting på forsiden. Jeg blev totalt forvirret første gang jeg kiggede på siden. Alt for mange ting som distraherer. Personligt vile jeg sælg smutte fra siden efter 1 sekund fordi at jeg synes den er lidt forvirrende. Men det er måske også fordi jeg ikke kender ringe ? 
Så synes jeg heller ikke om, at der er 2 "menu" linjer. 

og så synes jeg du skal fjerne annoncerne helt øverst og lad dit logo stå flot alene, i stedet for det bliver lagt i baggrunden pga. 4 annoncer som tager alt fokus væk.

ellers synes jeg generelt selve siden er meget flot, altså selve layoutet.

Mvh.
Oliver
OP Road

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01

Jeg vil også sige at der er for meget reklame på siden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:21

højre menu er alt for lang lang reklame og oveni nævnes de samme reklamer flere gang på siden hver siden ,hver siden nævn kun en gang hver reklame det gør siden meget overskuelig.

få menuer bedre tilpasset ikke alt det hvide i midten af siden , uden indhold på siden.

kontakt siden få der cvr nummer der , det gør siden mere troværdig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 00:35

Hejsa

Første indtryk: Hold da op med ting! Øjet søger straks mod midten og alle de blå overskrifter, derefter opad for at se efter en "afsender" på siden (hvem er det her) Dernæst... Det er meget blåt og gråt det hele og i samme størrelse, hvad er det de helst vil have mig til at kigge på?? Så... Hvorfor er logo så lille oppe i hjørnet og hvorfor er der ikke brugt nogle af farverne fra logoet (udover på baggrunden) til at samle siden lidt og bare generelt hvorfor er der ikke fremhævet noget, hvad drejer siden her sig egentlig om?! Og hvad sker der lige for al den scroll pga annoncer??

Ja allerede ved de her konstateringer, er der nogle væsentlige rettelser på siden. Jeg vil personlig gerne have din velkomst ud af Nyheder. Det må gerne være noget man støder på som det første og en kort og præcis beskrivelse af hvad dette site kan gøre for læseren. Det med annoncer... ja der er for mange, det nytter ikke noget bare at lave scroll for at få plads til flere store annoncer i siden. Synes den brede annonce i nyheder er god til at adskille nyheder, kunne du ikke lege med flere af den type bannere? Og så savner jeg også lidt liv i dine menubarer. Der er to og du har prøvet at differenciere det med to farver og med streger mellem. Det er meget at have 14 muligheder i toppen!! Kan det begrænses lidt eller lægges ind i nogle undermenuer? Kunne man lave noget illustrationer til dem/nogle af dem? Og mht farver, så kan jeg godt forstå du har prøvet at holde det seriøst og roligt med den grå + blå, men jeg tror godt du kan lege lidt mere med farverne uden at det bliver en farveladebiks, evt tilføre noget baggrund i nogle af kasserne og dermed fremhæve dem. Smide nogle knapper ind man kan trykke på, så det ikke kun er ren linket tekst. Men selve opbygningen synes jeg er okay fin. Du skal bare prøve at udnytte pladsen lidt anderledes under de rammer du har, altså ved at bryde med farver og bannere og fremhæve noget frem for noget andet.

Håber det gav lidt inspiration Smile.

:-) Dorthe

Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 08:50

Mange tak for de hurtige svar - jeg er jo helt klar over mine egne grafiske begrænsninger.

Har i første omgang taget side reklamer af.

Husk nu at hvis i mener i har et grafisk bud på hvordan jeg burde gøre så kom med en pris.

Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 12:09

Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 22:30

Jeg har nu opdateret lidt på top + navigation - er det den rigtige vej ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)