Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp jeg er nummer 1 på google i niche

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp. Jeg er nummer 1 på google i en snæver niche på det mest eftertragtede søgeord eller det de fleste søger på ifølge google. Det et nyt produkt på markedet.

Jeg kan af flere grunde ikke linke til mit site.

Jeg har brug for hjælp til at få en indtjening. Jeg er meget imod Adsense, da jeg synes det grimt.

Produktet er ikke lige til at finde i nogle affiliate netværk.

Så hvordan udnytter man det bedst? Skrive til de forskellige webshops der sælger dette produkt der ligger i 500-1500 kr prisklassen og høre om de vil have et samarbejde op og køre imod en skilling, og ser hvem der byder mest? Der er flere webshops der kun sælger flere varianter af dette produkt.

Eller er det muligt at sætte sin egen tracker op som tracker salg osv. også aftale en % med forhandleren?

Hvad ville I gøre :)?

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er nemmere for mig at hjælpe hvis jeg kender niche... Hvorfor vil du ikke fortælle hvilket site du har?

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:07

Jeg tror ikke at du vil få så meget hjælp fra amine folket, nå du ikke kan fortælle hvad det er eller linke til din side, så vil deres råd jo være et skud i tågen og ikke noget som du kan bruge til noget.

Og hvorfor ikke skrive hvad det er eller linke til det, hvis du alligevel ligger nummer et på Google, så er det vel for at man vil ses med sin virksomhed.

Venlig hilsen.

Ronnie

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:06

det er lettere at få samarbejdes partner vis skriver hvilken side det er amino.dk er jo stedet med iværksættere og muligheder for kontakter og det er nu engang lettere at give feedback vis ved hvilken domæne det er

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)