Jo, det er no-name versus varemærke - jeg prøver at beskrive at sådanne plastdimser koster væsentligt mere i butikker. Måske ordet lignende eller tilsvarende skal indflettes?
Jeg er selv en flittig bruger af no-name produkter, vil i hvert fald gerne spare 75% og så undvære et fint logo.
Tror du gør klogt i at tydeligøre at det er tale om no-name produkter - for jeg var meget i tvivl om det, og du kan risikere at få mange dumme klager hvis folk forventet et mærkevare - måske nogle endda ville sende klage til ombudsmanden. ;-)
Fortsat held og lykke med at sælge.
Og i forlængelse med det, så bør du nok skrive et indlæg om, hvorfor "no-name" er ligesom "branded"
Og i forlængelse med det, så bør du nok skrive et indlæg om, hvorfor "no-name" er ligesom "branded"
Uuuh - jeg er ikke for for meget tekst - men vil ikke afvise det. På den anden side er "risikoen" (=de 39,95) lille. Personligt kan jeg ikke mærke/se forskel på dyre/billige børster - og de holder begge de 3 måneder. Og tænderne har jeg da endnu... Spørgsmålet er mere, hvor meget værdi en sådan tekst har - jeg kan ikke påvise forskelle. Testimonials kan være fiktive, så dem har jeg som køber generelt ikke megen fidus til...
Hvad er jeres holdning til brugeranmeldelser/testimonials - giver det jer større tryghed i en købssituation?