Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside ønskes: Tandløs, tænderskærende eller lige til at sætte tænderne i...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

På forhånd tak til dem, der vil bruge et par min. til at tage et kig og feedback'e på min web-biks - toot4u.com

Det er børster til eltandbørster, det drejer sig om...

Mine begrænsninger i html-programmering og webopbygning begrænser sig til bricksite's skabeloner, så avanceret kodning er ikke lige til benet for mit vedkommende

Jeg vil dog blive ufatteligt glad for feedback (eksempelvis vedr. budskabsforståelse, layout samt generelle optimeringsmuligheder).

Atter en gang tak for jeres feedback - god amino-aften ønskes. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:21

Synes at siden er rigtig god og simpel. Men det over menuen - altså banneret synes jeg er rimelig tomt.

Jeg synes at der mangler et logo på siden, med nogle farver i. Siden er generelt ikke så farverig (synes jeg) - så et logo med nogle farver ville gøre det lidt pænere - synes jeg ;o). 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:34

Toot - hvorfor ikke tooth? 

Generelt synes jeg, at der er for mange tilbud. Skær det ned til 3 enkle og overskuelige tilbud:

1) Engangskøb
2) Pakkeløsning 6 måneer
3) Pakkeløsning 12 måneder 

Jeg er overbevist om, at du risikerer at tabe kunder på, at de  skal tænke for meget over det.

Bemærker også, at du mangler titler og meta tags

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 21:38

tooth4u.com optaget - og flere har problemer med tooth-udtale.

Interessant mht 3 tilbud - hvad med leveringsfrekvens? Nogle bud på optimalt? Hvilken frekvens ville I selv købe efter (levering med 1, 2 eller 3 måneders interval)?

Ja, metatags. Noteret

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:40
De fem minutter jeg kiggede rundt fik jeg et meget godt indtryk, det skal du nok få succes med i længden, måske du skulle købe dig et domæne med et mere sigende navn.

Du laver også en prissamligning på at de normalt koster 160 i butikkerne, og hos dig koster de kun 40 ( har rundet op pga dovenskab ) - er du sikker på at det er helt identiske produkter, sælger butikkerne ikke mærkevare, og du sælger noget no-name ( sikkert ligeså godt ) - men så må du bare ikke lave sådan samligning.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 21:41

Loco. Jaehh... må i tænkeboks. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 21:43

Hej Michael

Jo, det er no-name versus varemærke - jeg prøver at beskrive at sådanne plastdimser koster væsentligt mere i butikker. Måske ordet lignende eller tilsvarende skal indflettes?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:44

fligflag:

tooth4u.com optaget - og flere har problemer med tooth-udtale.

Interessant mht 3 tilbud - hvad med leveringsfrekvens? Nogle bud på optimalt? Hvilken frekvens ville I selv købe efter (levering med 1, 2 eller 3 måneders interval)?

Ja, metatags. Noteret

Domænet behøver du ikke tage til dig - jeg studsede bare over det :) 

Frekvensen tør jeg ikke byde ind på. Måske fire tilbud: engangskøb, 3 måneder, 6 måneder og 12 måneder.

Siger man ikke, at man bør skifte hver tredje måned? Måske du kunne interviewe nogle tandlæger :-)

Personligt er jeg mest til engangskøb, så et abonnement skal både være meget billigere, men også uden binding og let at melde sig ud af. 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:51
fligflag:

Hej Michael

Jo, det er no-name versus varemærke - jeg prøver at beskrive at sådanne plastdimser koster væsentligt mere i butikker. Måske ordet lignende eller tilsvarende skal indflettes?

Jeg er selv en flittig bruger af no-name produkter, vil i hvert fald gerne spare 75% og så undvære et fint logo.

Tror du gør klogt i at tydeligøre at det er tale om no-name produkter - for jeg var meget i tvivl om det, og du kan risikere at få mange dumme klager hvis folk forventet et mærkevare - måske nogle endda ville sende klage til ombudsmanden. ;-)

Fortsat held og lykke med at sælge.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 21:57

Tak Michael - du har en pointe. Jeg vil prøve at tydeliggøre no-name tingen. Smile

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)