Efter flere forsøg på at installere temaet mislykkedes det stadig og jeg får den samme fejlmedelse, som der kan ses her: http://tinypic.com/r/10xdchv/5
Der står at temaet mangler "Style.css", så umiddelbart tror jeg ikke jeg har lavet en fejl, men hvad kan jeg gøre?
Style.css skal være en del af pakken - har du tjekket om den ligger i zip filen når du pakker den ud? Det kunne godt tyde på at du har fået downloadet en halv fil eller sådan noget. Hvis ikke den er der, så henvend dig til themeforest og forlang dine penge retur.
Style.css skal være en del af pakken - har du tjekket om den ligger i zip filen når du pakker den ud? Det kunne godt tyde på at du har fået downloadet en halv fil eller sådan noget. Hvis ikke den er der, så henvend dig til themeforest og forlang dine penge retur.
Venlig Hilsen
Allan
Har lige tjekket efter en ekstra gang og det viser sig faktisk at der er en fil der hedder style.css, så synes det er mærkeligt.
Jeg trykker "Upload" og vælger mappen med temaet og trykker derefter "Installer nu", så kan ikke se hvad jeg kunne gøre anderledes.
Hvis der er en der har lidt tid til at hjælpe med at få overført temaet evt. mod betaling, så skriv en PM
Har du et FTP program? Hvis ikke så hent FileZilla. Forbind derefter til dit website med FileZilla og overfør så de udpakkede tema filer/mapper over til dit site. Bare sig til hvis du har problemer eller skal have noget uddybet :)