Jeg ville gerne om der var en af aminos Afilliate hajer der gad og komme med gode råd omkring denne side. Siden er om gratis spil Flash games.
Der søges ca 368000 gange på gratisspil og jeg er på vej mod side 1 med hastige skridt, men vil gerne høre nogle af jeres indput i forhold til målgruppe, afilliate partner osv.
Hvis der skulle være en der er interesseret er der også mulighed for et samarbejde med 50 - 50 spilt, så skriv en pm i så fald
Rimelig svær målgruppe at "monetize" da folk der søger efter det formentlig bare vil spille lidt "gratis spil" sjovt nok. Sure du får måske enkelte klik fra adsense eller lignende målrettede reklamer, men jeg tror generelt du vil finde at folk ikke er i "købehumør" når de søger efter gratis spil.
Rimelig svær målgruppe at "monetize" da folk der søger efter det formentlig bare vil spille lidt "gratis spil" sjovt nok. Sure du får måske enkelte klik fra adsense eller lignende målrettede reklamer, men jeg tror generelt du vil finde at folk ikke er i "købehumør" når de søger efter gratis spil.
Jeg håber ikke du har ret men alternativt ville nogle konkurrencer på sms nok kunne trække lidt også hvis det skrues rigtigt sammen.
Jeg har ingen erfaring med den målgruppe, men kunne da forestille mig, at dem der godt kan lide gratis spil også kunne være typerne, der deltager i surveys. Euroads har en masse :)
Jeg har ingen erfaring med den målgruppe, men kunne da forestille mig, at dem der godt kan lide gratis spil også kunne være typerne, der deltager i surveys. Euroads har en masse :)