Jeg har en dandomain webshop, din-ecigaret.dk. Jeg har siden jeg startede sidste år i april ligget pænt i top 5 på google, lidt tid som nr 2 og ret stabilt på plads 3 i de sidste måneder. I morges opdager jeg til min overraskelse at jeg pludselig ligger placeret som nr 19 og det er endda med en ligegyldig underside om mine handelsvilkår. Jeg har i starten lavet lidt linkbuilding, men har i en længere periode ikke lavet ret meget da jeg lå stabilt i mine placeringer. For nylig begyndte jeg så igen med at skrive gode seo artikler for at underbygge mine allerede gode placeringer. Jeg ville desuden gerne op på en række andre søgeord og tænkte det var på tide at fokusere lidt på det igen. Jeg har kun lagt 4 artikler op over de sidste 14 dage og mener absolut ikke det skulle kunne skade. Generalt er det det eneste jeg kan sætte en finger på, da jeg ikke har foretaget mig nogle yderligere ændringer. Jeg håber meget at der er nogen kloge hoveder herinde som kan give mig bud på hvad der kan være sket. Hvordan kan sådan et drastisk fald pludselig ske og er der en chance for at det regulerer sig selv igen? Jeg ved at google kan være svær at blive klog på, men jeg går ikke ud fra at jeg er den første som prøver det. Mit store spørgsmål er hvordan jeg skal forholde mig til situationen nu. Det er vigtigt for mig at komme tilbage på side 1. Hvad gør jeg?
Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?
Fedt at i tjekker op selv. mine søgninger naturligvis påvirkede, men overrasket over jeg ligger nr 3 i bangkok :) Jeg ved godt t ecigaret søgeordet ikke er så hårdt ramt, det er ikke mit vigtigste søgeord, men derfor er det stadig ok. De 2 primære søge ord er e cigaret som jeg har ligget nr. 3 med gennem lang tid, elektronisk cigaret har ligget nr 12. E cigaret er mit vigtigste søgeord og der ligger jeg nu på en 19 plads ifølge Ranktracker som jeg bruger. I er velkomne til at tjekke efter i egen browser :) Er der nogle som mere overordnet kan sige mig hvad der kan være sket og hvordan jeg skal få rettet op på det, så er jeg meget taknemmelig!
Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?
Ja ja, det har jeg husket.. får du da et andet resultat? Jeg bruger som sagt Rank Tracker til at søge mine placering. Den skulle gerne give det rigtige resultat..
Sådan er livet til tider, men fortvivl ikke. Her er en tråd fra da jeg oplevede det samme for nogle uger siden. Jeg har ike opdateret tråden men gør det når jeg har lidt mere tid. Det er nemlig sådan at man i SEOens forunderlige verden ikke kan tillade sig at hvile på laurbæerne, men også skal give sin side jævn opmærksomhed løbende selvom man ranker godt.
Min side ligger efterhånden rigtigt godt igen, og det krævede ikke den helt store indsats, andet end koldt vand i blodet eller hvad man nu siger, lidt mere nursen om min side og lidt hjælp til linkbuilding som jeg íkke har gjort det meget i. Om en uge eller to vil jeg kunne fortælle dig hvad jeg synes om det arbejde der er blevet udført for mig ift. linkbuilding.
Jeg fik en lille "forskrækkelse" som hjalp mig til at blive meget klogere:)
Tror det hele nok også skal flaske sig igen for dig. Istedet for at bruge for meget tid på hvad der "gik galt" så vil jeg anbefale dig at fokusere mere på hvad du kan gøre bedre!
Når du alligevel bruger ranktracker kan du også bruge deres websiteauditor. Det er et helt ok tool til at blive opmærksom på ting du kan ændre på dine sider.
Ved mig ligger du 2. sidst på side 2, også er det som du selv nævner din underside Terms.
Derudover undre jeg mig hvordan en side med denne beskrivelse kan ligge i toppen:
"16. okt 2011 – E-cigaretten giver samme nydelsesoplevelse som en ægte cigaret. Det føles derfor ikke som om man er på rygeafvænning. Hvis ellers det er ..."
grunden er meget lige til tjek din back link historie husk være logget ind når du tjekker
nu stod det på engelske hvad der var faldet , jeg er ikke sikker hvad disse ord betyder på engelske rapport giver der er faldet drastisk = referings domains discovery non cumlutative viwe
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows