Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO LEX vs. SEO 2.0

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 00:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går og overvejer at købe en seo bog, men jeg ved ikke helt om jeg skal vælge seo lex 12 eller seo 2.0:) Hvad synes i man får mest viden ud af?

Venlig Hilsen

Affiliate10

Leder du efter en kvalitets havetraktor?

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 01:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Affliate10 Jeg kan kun udtale mig om SEO-lex, og kan kun sige den er ekstremt værdifuld viden, men desværre kan seo bøger alene ikke give dig al den viden du skal bruge for at ryge direkte til tops i serps'ne du har sjovt nok brug for mere end det, http://www.inlineseo.com/ og denne http://www.seodiscovery.org/ som sjovt nok er det tætteste vi kommer på en gratis konkurrent til Rosenstands E-universe :-) (men det kan næsten 100% sikkert ikke måle sig med E-universe alligevel :-)

Men her i midten skal det lige siges at demib også ved en del om seo :-)

og til sidst så skal det lige tilføjes at noget social media træning ej heller ville være af vejen :-)

Fra Odense
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 04:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEO 2.0 er en fin bog men det er verd at husker at den er fra 2009 og det er jo lange tid indefor SEO. Der er sket mege siden dengang balnd ande G+.

Der er lavet en sammenligning: http://www.jacob-leander.dk/blogs/1/danske-seo-boeger/

Jeg har lige selv købt opdaten til seolex og det er godt hvad der er iden.

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 10:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Men seo lex 12 er vel også fyldt med en masse video materiale?

Leder du efter en kvalitets havetraktor?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Affiliate

Jeg har lige købt SEO 2.0 har dog ikke modtaget den endnu. Men så vidt jeg har forstået det:

SEO LEX er for nybegyndere der gerne vil lære basis viden og lidt mere.

SEO 2.0 er for folk der ved en smule om SEO men som gerne vil vide mere, altså den lidt mere øvet. Dog kommer man også henover alle de basale ting.

Mikkel deMIB er helt klart danmarks førende hvis ikke en af verdens førende inden for SEO. Så jeg kan kun anbefale dig SEO 2.0

Folk der siger at det er forældet er løgn. SEO 2.0 er bestemt ikke forældet. Alt det nye kan du jo følge med i, i blogs og newsletters.

Det er bare at følge med på de forskellige SEO forummet verden over. Og holde øje med om google udtaler sig om noget nyt.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

WordSEO:

SEO LEX er for nybegyndere der gerne vil lære basis viden og lidt mere.

SEO 2.0 er for folk der ved en smule om SEO men som gerne vil vide mere, altså den lidt mere øvet. Dog kommer man også henover alle de basale ting.

Det er altså ikke korrekt.

SEO-LEX skærer ind til benet og forklarer i et sprog, som man vel kan kalde i øjenhøjde med brugerne.
SEO-LEX bliver opdateret med jævne mellemrum.
Men det gør den ikke til en nybegynderbog.

SEO 2.0 er teknisk meget detaljeret, og vil efter gennemlæsning være et glimrende opslagsværk på linie med leksikon osv.

De to bøger taler hvert sit sprog, men har en meget stor fælles målgruppe.

Det må være et spørgsmål om smag, hvis man vælger kun at erhverve den ene af dem.
Man er fagligt rigtigt godt dækket ind, når man har "indtaget" dem begge.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Jeg havde læst en anmeldelse fra en SEO kyndig som skrev det jeg skrev, så om det er rigtigt eller ej er vel svært at sige.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

WordSEO:

Hej John

Jeg havde læst en anmeldelse fra en SEO kyndig som skrev det jeg skrev, så om det er rigtigt eller ej er vel svært at sige.

vh AB

Det ville være nemmere, hvis du havde læst den ;-) Det har du så ikke - og det er ikke korrekt, at SEO-LEX er skrevet til begyndere udelukkende. Den er skrevet til alle niveauer og på en måde, der gør, at alle kan være med. Og så er den altså opdateret og udgivet i nyeste version i forgårs.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

affiliate10:

Men seo lex 12 er vel også fyldt med en masse video materiale?

Ca. 80 minutters video ja.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg sagt udelukkende? nej?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)