Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdér min hjemmeside - Lauchede min virksomhed igår!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Fra  gastrofood Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg skudt min virksomhed igang! Det er en stor dag (igår) 

Jeg søgte i december måned efter ingredienser og start-kits til molekylær gastronomi. Fandt at man kun kunne få fat på det i inco og at der kun var to aktører på dette (niche)marked.

Så jeg lavede en hurtig markedsundersøgelse og fandt firmaet Molecule-R Flavors i Canada. Kontakten blev taget til dem og vi lavede en halv aftale om, at jeg kunne være deres officielle distributør i Danmark. Sidenhen er det blevet officielt og firmaet henviser interesserede danskere, som vil være distributører til mig. Det er sket 4 gange. 

Jeg forestillede mig, at jeg bare bestilte produkterne hjem til min privatadresse og sidenda solgte det til slutbrugeren. Det var imidlertid ikke så simpelt. Ansøgninger om det ene og det andet var nødvendige, meget bureaukratisk til tider, men jeg så det egentlig som en noget lærerigt.

Her på Amino har jeg virkelig fået klaret en masse tanker og fået rigtig god sparing. Det har været meget givtigt - så tak til jer, der har været til STOR nytte!

Da jeg aldrig har været særlig computer-agtig og samtidig har forsøgt at holde omkostningerne nede, så er hjemmesiden lavet "selv" og ikke en bekostelig magenta eller wordpress- affære. Det kan komme på sigt, men pt er det simpelt og "gør-det-selv".

Så fra 27 december til nu - så er jeg igang!!!!! Jeg landede en aftale med Inco i starten af februar. Det er et godt afsæt!:)

Venligst giv jeres synsspunkter til kende!

www.gastrofood.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:41

Fin side du har dig der, men jeg forstår intet af det må jeg blankt indrømme. Desuden ville det være godt at fortælle hvad det er du/siden vil, på forsiden, så den almindelige bruger ved, hvad de laver på din side :-)

PS. Hils Nicklas :-) (Fifa)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:45

jeg ville søgeord optimere siden bedre

udnytte google viser op til 70 tegn , jeg ville lave nogle sigende ord i titlen og husk lige vel hvad ligger man nummer 1 med sit domæne , så der ville jeg ligge nogle andre ord ind

lav en intro tekst på forsiden om jeres produkt google elsker tekst

få de social logoer på siden google plus , facebook og twitter

få en kontakt formular på kontakt siden derved lettere at kontakte jer

markedsføring ville jeg være aktive over alt i en stor iværksættere passion http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Jan 12
Fra  gastrofood Skrevet kl. 23:47

Hej Jannik

Smile Tak for feedback!

Siden er tiltænkt "professionelle" som kender til produkter i stil med mit. Det er ingredienser og tilbehør til brug, når man lavet molekylær gastronomi. Altså mad i forskellige teksturer - f.eks. en tomatsuppe i fast form eller en drink i en fast kugle, hvor indholdet er flydende.

Men jeg vil da lige tænke igennem, hvordan jeg kan gøre det lidt mere overskueligt på forsiden. Tak skal du have for din tid!

René

Tilmeldt 23. Jan 12
Fra  gastrofood Skrevet kl. 23:52

Hej Mikael

Jeg sidder netop og "fedter" lidt rundt i SEO -  det er helt nyt for mig og jeg skal lige ind i hvordan man gør.

Introteksten er jeg også ved at lave, så kig endelig ind igen i løbet af weekenden!?

De sociale logoer havde jeg på, men fjernede dem igen. Da jeg ikke helt så meningen med dem - jeg er nødt til at lave en twitter- profil for at det har relevans med logoet. Facebook-logoet havde jeg også og jeg har også en facebookside, men jeg kunne ikke få den til at henvise til min side. Men det er måske heller ikke meningen med FB logoet? Men bare at vise, at dér er gastrofood OGSÅ repræsenteret?????

Tjek til kontaktformular!

Tak for din gode input Big Smile

MVh René

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 23:53

hej, en meget fin hjemmeside, hvis du har lavet den selv er det flot lavet :)

det er virkelig et nichemarked du er inde på, men kan sagtens forestille mig alle de restauranter med finere madlavning bliver dine kunder :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:54

Forsiden ser meget tom ud :/ 

Få lavet et favicon

Også er det vigtigt at dine titler ikke er dine URL'er, men noget der beskriver sidens indhold kort som en lang overskrift :)

- Alexander Baandrup Larsen  

Tilmeldt 23. Jan 12
Fra  gastrofood Skrevet kl. 00:00

Hej Alexander - Tak for dine råd!

Det er derfor jeg bruger sitet her - jeres gode input! jeg er straks igang med et avicon. Sjovt!

URL! jeps det er næste ting på listen der skal sættes ind overfor - igen har da hørt om det før, men hvad det lige er i virkeligheden! Jojojo... det skal jeg lære!

Mvh René

Tilmeldt 23. Jan 12
Fra  gastrofood Skrevet kl. 00:03

Hej Thomas

Det er "herre-niche"- agtigt, men jeg ser muligheder indenfor feltet. Der har aldrig været mere fokus på madprogrammer i DK og alle vil gerne skille sig ud. Så hvorfor ikke bringe den finere madlavning (som er supernemt med mit produkt Cool - hjem i køkkenerne!)

Jeps jeg har selv "fedtet" med siden!

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:34

Stilet hjemmeside, pænt logo.

Dog må jeg indrømme at jeg ikke helt vidste hvad det gik ud på, om man kunne købe noget, eller om du prøvede at sælge noget. På forsiden har du jo flødeskum med enten chili eller peberfrugt, kan ikke rigtig se hvilken af delene det er :)

Måske en anelse mere klarhed for de besøgende ang. hvad det er du tilbyder med siden..

Ellers en god start.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)