Så fik jeg skudt min virksomhed igang! Det er en stor dag (igår) Jeg søgte i december måned efter ingredienser og start-kits til molekylær gastronomi. Fandt at man kun kunne få fat på det i inco og at der kun var to aktører på dette (niche)marked. Så jeg lavede en hurtig markedsundersøgelse og fandt firmaet Molecule-R Flavors i Canada. Kontakten blev taget til dem og vi lavede en halv aftale om, at jeg kunne være deres officielle distributør i Danmark. Sidenhen er det blevet officielt og firmaet henviser interesserede danskere, som vil være distributører til mig. Det er sket 4 gange. Jeg forestillede mig, at jeg bare bestilte produkterne hjem til min privatadresse og sidenda solgte det til slutbrugeren. Det var imidlertid ikke så simpelt. Ansøgninger om det ene og det andet var nødvendige, meget bureaukratisk til tider, men jeg så det egentlig som en noget lærerigt. Her på Amino har jeg virkelig fået klaret en masse tanker og fået rigtig god sparing. Det har været meget givtigt - så tak til jer, der har været til STOR nytte! Da jeg aldrig har været særlig computer-agtig og samtidig har forsøgt at holde omkostningerne nede, så er hjemmesiden lavet "selv" og ikke en bekostelig magenta eller wordpress- affære. Det kan komme på sigt, men pt er det simpelt og "gør-det-selv". Jeg landede en aftale med Inco i starten af februar. Det er et godt afsæt! Venligst giv jeres synsspunkter til kende!
(til jer der vil starte virksomhed vedrørende fødevarer, så giver jeg gerne råd - for det står ingen steder, hvad det indebærer! Risikoanalyse, fødevarekontrol, næringsbrev, lagerunit hos registreret fødevarevirksomhed m. (meget) mere.) |
Venligst vurder min hjemmeside! Startede mit firma efter 2mdr afsæt,
- 1

Held og lykke fremover |
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Jeg synes at det tager for lang tid at finde ud af hvad produktet er. Synlig gør hvad det er du vil sælge på forsiden af hjemmesiden. Folk gider ikke at læse flere undersider for at finde ud af hvad du vil sælge. Folk giver i gennemsnit dig kun få sekunder til at fange deres opmærksomhed. Så frem på forsiden med produktet. |
det var også min første tanke, der gik meget længe indtil jeg fandt ud af hvad siden handlede om :) |
Jeg synes, det er en flot hjemmeside med flotte madbilleder og flotte farver. Du kunne evt. formindske logoet lidt, sådan at der blev plads til lidt flere af de flotte madbilleder på forsiden, plus at du godt kunne skrive lidt tydeligere, hvad det er, man kan købe :) |
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
flot siden dog det lige nedenunder den chili på forsiden den tekst er næsten umuligt at læse da der skrevet oven på hinanden |