Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tjener i?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil lige komme med mit første indlæg/spørgsmål, jeg har set der er nogen der har en konkurrence med at først nå en md indtægt på 5000 kr på en reklame side, er i kommet der op?

Hvad med jer andre, er det noget man kan tjerne penge på, eller bliver der bare til en ekstra kage ind i mellem ?

et par direkte ? håber i vil svare på forhånd tak!

Bent

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 22:37

Jeg er selv begyndt at arbejde på et par sider, men ved ikke om det er noget der kan give noget på sigt

wwww.bizbiz.dk www.fugleviden.dk

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:28

Jeg skal ikke være dommer over, om du kan tjene penge på dine sider. Men jeg har besøgt din side, og du mangler i den grad at få læst korrektur på dine tekster. Du skriver konsekvent ord der bør sammenskrives i ét  -i to ord og laver bøjningsfejl og stavefejl.F.eks.:

Fjerne begynder nu at dukke frem

Nu kan man begynde at skrifte fra varme skab

Den rødhalet er også lidt større end den brunhalet.

Tekststørrelsen er yderst handicapvenlig (læs stor) i forhold til andre sider på nettet. Jeg ved intet om adsense, men dine reklamer handler om smykker og VVS - ikke noget jeg tror jeg vil klikke på, hvis jeg besøger siden for at læse om papegeøjer

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:44

For at man kan leve af affiliate sites skal der enten et MEGET stort site eller mange til.. Det er ikke bare sådan lige.

Personligt lever jeg af min webshop også bruger de andre sites som en fin passiv indkomst.

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 07:29

mange tak for dit svar, du har nok ret i at jeg skal have læst korrektur :-) super mange tak jeg ved ikke lige hvordan jeg får reklamerne ril at passe bedre?

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 07:32

Tak for dit svar. Nej jeg skal ikke leve at det og vil kun skrive om mine interesser og kan jeg så måske med tiden lave til en ekstra ferie så vil det være super, men jeg har ingen ide' om det realistisk? Tak for dit svar

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:19

tyllegris:

JJeg vil lige komme med mit første indlæg/spørgsmål, jeg har set der er nogen der har en konkurrence med at først nå en md indtægt på 5000 kr på en reklame side, er i kommet der op?

Du kan selv følge med i konkurrencen på http://webpenge.dk/

Det er snart den første også kommer den nye tal for februar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:39

Jeg tjener 100% af alle mine penge online.. Det eneste negative for mig er manglen på kollegaer og det fællesskab man har. Det bliver snart ændret til gengæld.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 14:46

Hejsa

Man kan sagtens tjene kassen hvis man rammer den rigtige trend med den rigtige side. Mig og min partner tjente over 45.000 i sidste måned på et site, som kun har eksisteret siden 14 januar.

Så tjek hvad trenden er - kig på hvad folk søger efter og lav et site der matcher dette men også hvor der er lav konkurrenceSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:50

@mbsp Det er da godt gået med så kort en levetid! Er det så mest udfra AfWords kampagner i henter jeres så hurtige trafik?

Fin blog du har, den har fået et bogmærke...

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)