Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger konstruktiv feedback til min side :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer.

Jeg har før søgt feedback på min side om fodboldstøvler, men da jeg nu er kommet endnu længere med min side, så søger jeg igen feedback. 

Hvad kunne gøres bedre? Er der noget der går i øjnene? Alt er velkommen - tak!

Jeg vil lige starte med at sige, at wiki-sektionen på siden ikke fungerer optimalt, da der desværre kom nogle problemer da jeg skiftede host, som jeg ikke har fået fikset endnu. 

Alt feedback værdsættes! :-)

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:00

Hej Frederik 

Jeg synes det er en rigtig flot side. Jeg ville nok vælge at fjerne de AdSense reklamer der ligger højt på siden.

Søgefeltet på forsiden er alt for stort! Og når jeg trykker i feltet synes jeg at teksten skal forsvinde af sig selv.

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 20:10

Hej Alexander,

Jeg har nu rettet det, så teksten fjernes når du trykker, og jeg har også gjort det mindre - er det bedre?

Jeg har desuden fjernet Adsense blokken øverst som du sagde.

De bedste hilsner

Frederik

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:15

Ja, "Søg" knappen skal også gøres bedre så den passer til :)

Du har ikke nogen kontakt side vel? Det er altid godt at have...

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 20:20

Alexander Baandrup Larsen:

Ja, "Søg" knappen skal også gøres bedre så den passer til :)

Du har ikke nogen kontakt side vel? Det er altid godt at have...

Jeg har overvejet, men jeg kan ikke rigtig se det nyttige i det. Hvad skal sådan en gøre godt for på en affiliate side? :-)

De bedste hilsner

Frederik

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 20:28

Hej.

Generelt fed side. Som menneske er vi meget logisk tænkende, og det kunne derfor være ideelt at have dine fodboldstøvler sat i orden prismæssigt enten dyrest til billigst eller billigst til dyrest.

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:30

Det kan være der er en bruger der har et spørgsmål :) Det kan også være en der vil indgå et samarbejde

Derudover synes jeg det giver troværdighed :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:40

Hej Federik

Min feedback: 

- Pas på søgefeltet ikke bliver asymmestrisk, selve den vide boks kunne være mere centreret på siden (altså flyttes lidt til højre, eller hen i et hjørne). 

Så skal du også passe på a søgefeltet ikke bliver usynlig, jeg har den fornemmelse at når jeg kigger vil kigge på søgemaskinen så falder mine øjne hurtigt op på Nike fodboldstøvler. Jeg har også først lidt opdaget at der står Søg efter dine nye fodboldstøvler over feltet. Jeg ville prøve at gøre den mere synlig ved at flytte den over Nike fodboldstøvler og de 2 andre tekster. 

Idéen med at teksten forsvinder er også meget god men nogle personer har det med at glemme hvad præcis de skal søge på. Så i stedet for at teksten forsvinder når du trykker på den så bliver den bare lidt mere transparent, hvis man begynder at skrive noget på den så forsvinder den helt. Dette er også set på større hjemmesider, så det er testet igennem. 

- Noget andet kunne være en mere logisk sans hvor altså "VI ANBEFALER FODBOLDSTØVLER TIL DEN SERIØSE" og "VI ANBEFALER FODBOLDSTØVLER TIL NYBEGYNDEREN." bytter plads så nybegynderen ligger på venstre som "start", præcis ligesom man vil læse en bog. 

Jeg vil også skifte teksten ud med måske Anbefalede fodboldstøvler til den seriøse. 

- Jeg ville droppe den nederste feature med "Så mange fodboldstøvler kan du finde priser på" ellers gøre den transparent, mindre og ligge den nede i venstre hjørne på samme linje som "Copyright... "

- SIDEN OM PRISER PÅ FODBOLDSTØVLER burde være "SIDEN MED PRISER PÅ FODBOLDSTØVLER"

Undskyld det er lidt langt. Men håber du kan bruge det. 

Jonas 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:32

jeg opdaget en del stavefejl på siden denne her side var en af dem http://fodboldstoevlepriser.dk/fodboldstoevler/danmark-fodboldspiller.htm jeg kunne ikke forstå hvad der står på siden

de social medier husk dem google plus facebook og twitter og få en masse likes

søge funktion god ide den kan flere ting

sortere søgning efter

pris

• mand
  • kvinde
  • vinter fodbold støvle
  • sommer fodbold støvle
  • mærke
  • løbe stil løber ind ad med fødderne
  • løbe stil løber ud ad med fødderne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 115
Fra  Firmafilm Aps Skrevet kl. 09:27

Hej frederik

Jeg tænker at det kunne være lækkert hvis når man trykker på menuen "Nike fodboldstøvler" - at der kunne være mulighed for at ændre lidt i rækkefølgen på diverse støvler, så man foreksempel kunne se de billigeste fra toppen og ned ad, eller nyeste etc.

udover det ville det også være lækkert med et miniaturebillede af parene, så man ikke skal loade en hel ny hjemmeside for at tjekke farverne ud.

Beklager hvis jeg gentager nogen :)

-Aske

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)