Hej Federik
Min feedback:
- Pas på søgefeltet ikke bliver asymmestrisk, selve den vide boks kunne være mere centreret på siden (altså flyttes lidt til højre, eller hen i et hjørne).
Så skal du også passe på a søgefeltet ikke bliver usynlig, jeg har den fornemmelse at når jeg kigger vil kigge på søgemaskinen så falder mine øjne hurtigt op på Nike fodboldstøvler. Jeg har også først lidt opdaget at der står Søg efter dine nye fodboldstøvler over feltet. Jeg ville prøve at gøre den mere synlig ved at flytte den over Nike fodboldstøvler og de 2 andre tekster.
Idéen med at teksten forsvinder er også meget god men nogle personer har det med at glemme hvad præcis de skal søge på. Så i stedet for at teksten forsvinder når du trykker på den så bliver den bare lidt mere transparent, hvis man begynder at skrive noget på den så forsvinder den helt. Dette er også set på større hjemmesider, så det er testet igennem.
- Noget andet kunne være en mere logisk sans hvor altså "VI ANBEFALER FODBOLDSTØVLER TIL DEN SERIØSE" og "VI ANBEFALER FODBOLDSTØVLER TIL NYBEGYNDEREN." bytter plads så nybegynderen ligger på venstre som "start", præcis ligesom man vil læse en bog.
Jeg vil også skifte teksten ud med måske Anbefalede fodboldstøvler til den seriøse.
- Jeg ville droppe den nederste feature med "Så mange fodboldstøvler kan du finde priser på" ellers gøre den transparent, mindre og ligge den nede i venstre hjørne på samme linje som "Copyright... "
- SIDEN OM PRISER PÅ FODBOLDSTØVLER burde være "SIDEN MED PRISER PÅ FODBOLDSTØVLER"
Undskyld det er lidt langt. Men håber du kan bruge det.