Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

så er jeg der næsten! men...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra helsingør/snekkersten
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej nu ved jeg det meste op at oprette sin affiliate side og tjæne på det med ads, jeg har et emne, nu er det bare. Hvad skal det være? emnet er mountain bike og brugerwordpress. har tænkt lidt over at blogge lidt, have noget info om mountain bikes/mountainbike sporter. Måske et forum, og så nogle links til forskellige sider med mountainbikes. men kom med nogle idéer! har ikke lavet en affiliate hjemmeside før.... og skal jeg bare op rette mig nu, eller hvad? :)

mvh palleboy :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 18:49

Hej Patrick 

En hjemmeside om mountain bikes... De bedste modeller anmeldelser, gode ruter + en blog

Det kan godt blive til noget interessant :)

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 22. Feb 12
Skrevet kl. 19:02

Alexander Baandrup Larsen:

En hjemmeside om mountain bikes... De bedste modeller anmeldelser, gode ruter + en blog

Det kan godt blive til noget interessant :)

ja det ville det :) men jeg ved bare ikke, skal jeg købe webhotellet og domænet nu, og ligesom planlægge efterhånden som jeg gør det? tænker måske det ville være nemmere at planlægge siden imens jeg har progammet eller planlægge det og bagefter købe siden? :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:14

Hvis du har fundet et godt og ledigt domæne så køb det! Det koster jo ikke så meget, og det ville være ærgerligt hvis det blev snuppet :/

Tilmeldt 22. Feb 12
Skrevet kl. 19:17

har ikke rigtigt et navn endnu. Ville bare ikke spilde tiden på at have et domæne og stadig sidde og tænke over hvad jeg skulle have derinde hvis du forstår? :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:19

Nej det er også kun hvis du havde et godt domæne i tankerne. Hvis ikke du har det skal du finde ud af hvad du vil, også kommer domænet formentlig til dine tanker

Tilmeldt 22. Feb 12
Skrevet kl. 19:25

bare det er noget med mountainbikes og lokker kunder til? :) hvad vil folk godt se F.eks?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)