Jeg har ikke en klap forstand på tilladelser i Danmark, men jeg tror ikke, at man behøver en tilladelse for at køre en burger fra punkt A til punkt B.
Det handler nok mest om kundens begejstring, og hvis det er McD, der selv leverer, så bliver der nok hurtigere ubegejstring, end hvis det er et uafhængigt madbud. Jeg har selv råbt og skreget af McD i Bangkok, når det gik helt i fisk, men det ville jeg jo ikke kunne, hvis det var en taxa, en tuk tuk eller et bud, som jeg selv havde hyret.
Jeg støtter initiativet, men påpeger, at der ikke skal mange kunder til, som ikke er der eller ikke vil betale, før det kortslutter.
Når man har en forretning, så skal man kigge på ens profit versus ens tab ved fejl fra tid til anden, men Sander finder vel hurtigt ud af, om det går den ene eller den anden vej.
Jeg tror ikke på ideen, men omvendt, så går Sander ikke konkurs, hvis han eventuelt mister 500 kr to gange, og så kan han overveje og tage den derfra.
Jeg tror derimod på ideen i lav skala, altså som nu via venner, herunder fra facebook; men jeg gad personligt ikke at sidde hver aften og vente på pludseligt at skulle af sted for 70 kroner, men det er Sanders udfordring.
Jeg synes dog, at Sander skal tænke bredere, så det også komme til at gælde en masse andre ting, hvad enten det er Burger King, bananer, øl, cigaretter, toiletpapir og så videre; og så måske holde det inden for måske fra kl. 17.00 til 22.00 eller hvad ved jeg.
Herefter finder Sander selv ud af, om det kan holde sammen - jeg ved det ikke.
Hilsen, Robert