Godt nyt... Janteloven må da være på vej ud så :) |
Kenneth:Nu skal man tage alle de test med forbehold. Men landsgennemsnittet ligger på omkring de 110-120 så det er i den lidt øvre mellemklasse. Kikker man statistisk på det, så vil du ligge inden for den store masse, i en normalfordeling.
Mit udsagn er egentlig blot baseret på hvad Illustreret Videnskab testen fortalte mig, ifølge den skulle jeg have scoret højere end 91,6 % af befolkningen, men selvfølgelig går jeg ikke rundt og tror at jeg er Einstein, synes bare at det er pudsigt hvad testen fortæller og det jeg læser herinde. Jeg har altid holdt mig væk fra alle disse IQ tests, da jeg ikke stolede på dem, men den fra Ill.Vid. så meget gennemtænkt og professionel ud...
Kenneth:Problemet opstår først når man er så fokuseret på det, at det dræber alt andet. Fx at man føler sig så speciel at man absolut skal i reality shows for at bevise overfor alle at man er speciel...
Her har vi skudt langt forbi en sund selvbevidsthed og stolthed, jeg tror at vi er over i noget desperation for bekræftelse og selvhøjtidelighed, men lad det nu ligge Tak for et interessant indlæg Kenneth.