Siden mit seneste indlæg, har jeg opsagt jobbet som kold-kanvas-sælger og overgået til kundeservice afd. i et af DK's større TV-udbyder firmaer, der sidder jeg med Teknisk Support / Mersalg og må sige at jeg har genvundet det professionelle gnist, og er kun blevet bekræftet på mit valg om at droppe mit tidligere job. De seneste måneder, har jeg brugt på at søge ny viden og målrette mine faglige kompetencer og viden til områder der rammer mine interesser bedre og har dermed fået mere personlig tilfredshed og overskud til mine studier, som trods alt kommer i første række. I sidste uge faldt jeg over en IQ test på Illustreret Videnskab danske hjemmeside og tog den af ren nysgerrighed... Jeg vil lige påpege at testen virker meget troværdigt udformet og professionelt udarbejdet, så har sat min lid til at den er reel nok. Anyways, det viser sig at min IQ, ifølge www.illvid.dk, er på 127 og dermed ret høj i forhold til landets gennemsnit. Der var ydermere en uddybende forklaring og analyse af ens resultater, hvilket kom ret meget bag på mig, da jeg, for at sige det ligeud, ikke havde regnet med så højt et score. Man må da godt være stolt af sin hjerne, eller hvad?! Skriv gerne, hvis I også vil dele jeres IQ-tal med os andre, uanset hvad det skulle være (det er nemt nok for mig at sige) Jeg har ikke selv så stor viden omkring IQ konceptet og hvordan det er skruet sammen og hvad det reelt fortæller om ens intelligens. Del gerne af jeres viden og erfaringer GOOD TALK PEOPLE! |
Ja, du skal da i hvert fald ikke være flov over det.
Der er flere tests her: www.mensa.dk.
Venlig hilsen
Hans
(almindeligvis på den rigitge side af 130)