Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan anbefale/hjælpe med et salgs-system til alt fra tilbud til regning, regnskab osv. + hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at starte selskab op og har brug for lidt anbefalinger til et nemt, billigt, godt... system til at skrive tilbud, ordrebekræftelser, leveringssedler, regninger osv. med Jeg er bestemt ingen ørn til alt dette selv, og er villig til at betale mig fra det, hvis der er en der kan hjælpe. Skal også have sat web-site op med on-line handel mv. 

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 17:46

Hej
Et hurtigt bud kunne være Summasummarum + noget integration med din shop.

Summa er i hvertfald nemt men kan stadig mange avancerede ting.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Tilmeldt 24. Feb 12
Skrevet kl. 17:55

Tak, altså Visma. Har kontakt med dem og har fået tilbud, men jeg skal lægge 100.000,- på bordet før jeg er færdig med det hele. Derfor tænkte jeg på, om der er andre muligheder...

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 20:16

Hej Jakob.

Fint indlæg og jeg vil her forsøge at hjælpe dig med råd :)

Jeg arbejder til dagligt med systemer som dem du beskriver, og har selv et firma som benytter  systemer som dem du efterspørger.

Er du nystartet og det er småt med penge, så vil jeg anbefale www.e-conomic.dk som regnskabsprogram, her kan du styre kunder, produkter, ordrer, fakturaer osv osv.
e-conomic afregnes pr måned, uden dyre opstarts omk. har du brug for hjælp til at komme igang så kan du betale dig fra dette, evt hos mit firma, men jeg anbefaler du tilknytter en god bogholder som hjælp til regnskabet så du ikke drukner i moms og bilag istedet for andre sjovere opgaver.  :)

Hertil vælger du en af de mange webshops som allerede integrere til e-conomic, her vil jeg klart anbefale www.smartweb.dk, deres shop er af højeste kvalitet til super god pris.
SmartWeb tilbyder også deres shop til en fast månedlig pris, og de kan hjælpe med alt lige fra opsætning, design og søgemaskineoptimering.

Har du derimod en røvfuld penge og store ambitioner så kan Visma Business som økonomisystem kombineret med en SmartWEB webshop være en langt bedre model, men også meget meget dyrere.

Håber du kan bruge svaret.

Tilmeldt 24. Feb 12
Skrevet kl. 10:40

Hej Johnny,

tak for dit råd. Der er noget at tænke over. Konklusionen er nok, at jeg har flere penge end tid... Jeg arbejder konstant og er kronisk bagud og har derfor ikke tid til at sætte mig ind i en masse nye ting. Jeg skal bruge et system til at styre alt fra tilbudsgivning over ordrebehandling, fakturaer, moms, valuta osv., som bare kører uden bull-shit. Desuden en webshop. Jeg ved hvad det skal kunne og har en god idé om hvordan det skal se ud, så resten har jeg brug for at der er nogen der kan lave. Har som sagt talt med en Visma-sælger/Mamut som kunne en masse fine termer og betegnelser og som var god til at fortælle hvor dyrt det hele ville være. Blev dog aldrig rigtig overbevist, da det tilbud han sendte mig lignede noget der var løgn (altså rent opsætningsmæssigt - og det er trods alt det produkt han forsøger at sælge til mig!!) og at det ikke gav et overblik over hverken tid eller pris. Blot en masse smarte navne og en lang række tillægspriser for alt mellem himmel og jord. Egentlig overraskende at de ikke kan gøre det bedre. Måske er mine forventninger for høje.

Der er sgu muligheder for forretning her hvis der er nogen der har forstand på alt sådan noget. Desværre har jeg ikke selv fundet noget der kunne tilbyde mig en færdig pakke endnu.

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 12:09

Hej hej,

Du er velkommen til at ringe, det lyder til at du godt kunne bruge lidt gratis sparring om hvillken vej du skal gå med din nye virksomhed. :)

Dbh Johnny

tlf 51904046

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)