Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne godt bruge lidt input

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har siden september haft gang i sitet komiarbejde.dk, ved siden af min forretning, fordi jeg brænder for at skrive, og emnet rekruttering og jobsøgning interesserer mig. Jeg har justeret løbende, og de sidste par måneder har jeg lagt rigtig mange artikler ud. Jeg har efterhånden fået bygget godt med besøgende op, så jeg har tæt ved 3000 unikke om måneden, og de er i gennemsnit mere end 3 min på siden, så en formodning om at i hvert fald noget af mit indhold er godt. Jeg tjener ikke just guld og grønne skove på sited, faktisk pinligt lidt, men vil heller ikke ødelægge brugeroplevelsen ved at kyle flere reklamer på.

Det var historien, nu til mit forehavende, jeg er kørt lidt fast, ikke i forhold til at lave indhold, har også lavet den første video, og der er flere på vej, men jeg kunne godt bruge lidt aminoinput, hvad kan gøres bedre, både indholdsmæssigt, funktionsmæssigt og seo-mæssigt, så hvis du har et minuts penge på et tidspunkt, så slå et smut forbi, og skyd et eller andet ned, eller kom med et eller andet forslag :-)

komiarbejde.dk

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:16

Hej Jesper!

Var lige inde på din hjemmeside. Jeg syntes den er enkel og overskuelig.

Jeg oplevede at være arbejdsløs i 14 dage. Fagforeningen sagde:"Nu skal du gå ind på nettet og osv."Jeg sagde: "Nej jeg skal ud og søge job" Så tog jeg den lokale fagbog og startede fra en ende af: Advokat, nej, det vil jeg ikke kunne bestride. Anlægsgartner, ja jeg kunne da være en stabil hjælper. På den måde lagde jeg en slags salgsrute. Naturligvis med en ansøgning som beskrev mine kvalifikationer. Efter 14 dage ringede den første jeg var hos og tilbød et godt job som chauffør til specialskoler.

Det var mit bidrag. Håber det kan bruges.

De bedste hilsner

Hans Peter Rebien

Sorø

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 20:20

Mange tak!

Og ALT input kan bruges, for jeg mangler nok det element hvor typer som dig kan sige, HER er der arbejde at få NU! Så mange tak!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:00

siden er sådan set okay Big Smile

jeg ville bare sætte de social logoer på siden især google plus , facebook og twitter på siden og få en masse likes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 15:27

Mikael christiansen:

siden er sådan set okay Big Smile

jeg ville bare sætte de social logoer på siden især google plus , facebook og twitter på siden og få en masse likes

Mange tak, har nu alle social likes på de enkelte posts, samt FB-"elsk mig" boksen :-)

Er der andre med input?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:51

nu sider jeg lige i bus der er anderledes lys , jeg opdager derved fodnoten svær at læse og da den grå tekst farve er lidt tæt ved den sorte farve , enkel steder rundt forsiden kunne de godt brugs lidt mere forskel til baggrunden overskrift katerogier eksempelvis tekster lav tykkere og mere mørk tekst lige der

jeg kan ikke se google plus på siden , dette giver lidt i søgeord optimering jo flere likes bedre vurderes ens side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)