Jeg har siden september haft gang i sitet komiarbejde.dk, ved siden af min forretning, fordi jeg brænder for at skrive, og emnet rekruttering og jobsøgning interesserer mig. Jeg har justeret løbende, og de sidste par måneder har jeg lagt rigtig mange artikler ud. Jeg har efterhånden fået bygget godt med besøgende op, så jeg har tæt ved 3000 unikke om måneden, og de er i gennemsnit mere end 3 min på siden, så en formodning om at i hvert fald noget af mit indhold er godt. Jeg tjener ikke just guld og grønne skove på sited, faktisk pinligt lidt, men vil heller ikke ødelægge brugeroplevelsen ved at kyle flere reklamer på. Det var historien, nu til mit forehavende, jeg er kørt lidt fast, ikke i forhold til at lave indhold, har også lavet den første video, og der er flere på vej, men jeg kunne godt bruge lidt aminoinput, hvad kan gøres bedre, både indholdsmæssigt, funktionsmæssigt og seo-mæssigt, så hvis du har et minuts penge på et tidspunkt, så slå et smut forbi, og skyd et eller andet ned, eller kom med et eller andet forslag :-) |
Hej Jesper!
Var lige inde på din hjemmeside. Jeg syntes den er enkel og overskuelig.
Jeg oplevede at være arbejdsløs i 14 dage. Fagforeningen sagde:"Nu skal du gå ind på nettet og osv."Jeg sagde: "Nej jeg skal ud og søge job" Så tog jeg den lokale fagbog og startede fra en ende af: Advokat, nej, det vil jeg ikke kunne bestride. Anlægsgartner, ja jeg kunne da være en stabil hjælper. På den måde lagde jeg en slags salgsrute. Naturligvis med en ansøgning som beskrev mine kvalifikationer. Efter 14 dage ringede den første jeg var hos og tilbød et godt job som chauffør til specialskoler.
Det var mit bidrag. Håber det kan bruges.
De bedste hilsner
Hans Peter Rebien
Sorø