Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er CPC helt præcis?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg sidder og kigger lidt på de forskellige affiliate sider til min hjemmeside - Findkollegie. Men hvad dækker begrebet CPC helt præcis? Som jeg forstår det, er det dét hjemmesiderne giver til f.eks. IQ Medier hver gang der er nogen der trykker på deres reklameannonce, eller er det helt forkert? For så kan jeg ikke forstå hvorfor jeg får det oplyst, når jeg kigger på de forskellige annoncer.

Håber der er nogen der kan hjælpe :-)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

prøv her: http://www.amino.dk/blogs/affiliateguide/archive/2010/10/05/en-gennemgang-af-affiliate-forkortelser.aspx

Det er jo et udtryk for hvad det koster pr klik og ikke et udtryk for antal visninger, fortjeneste eller konvertering mm.

håber artiklen hjælper :-)

Mvh Omar 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:13
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Findkollegie.dk:

Hej!

Jeg sidder og kigger lidt på de forskellige affiliate sider til min hjemmeside - Findkollegie. Men hvad dækker begrebet CPC helt præcis? Som jeg forstår det, er det dét hjemmesiderne giver til f.eks. IQ Medier hver gang der er nogen der trykker på deres reklameannonce, eller er det helt forkert? For så kan jeg ikke forstå hvorfor jeg får det oplyst, når jeg kigger på de forskellige annoncer.

Håber der er nogen der kan hjælpe :-)

CPC= Cost per click

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)