Hej Aminofolk Jeg er nået rigtig langt med at planlægge min ca. 3500 km tur rundt om Danmark i havkajak, og jeg er i gang med at søge sponsorater. Jeg får brug for en række sponsorer, og jeg tilbyder naturligvis masser af synlighed. Derudover får jeg brug for forskelligt elektronisk udstyr, der kan tåle vand - først og fremmest en solcellebaseret lader til forskellige apparater. Jeg drømmer om en gps-tracker, som kan holde min position opdateret på bloggen. Måske via en smartphoneløsning - hvis nogen har den rigtige idé hører jeg det gerne. Jeg får selvfølgelig også brug for alt muligt outdoorudstyr, så hvis der sidder en udstyrs-pusher og læser med, hører jeg meget gerne fra dig. Senere bliver der mulighed for at købe synlighed for penge, men lige nu er det altså mest naturalier, jeg er på jagt efter. I kan se, hvor sej jeg er i kajakken på mine videoer her http://www.youtube.com/user/KjersKajak Send mig en mail eller pb, hvis du har lyst til at medvirke, så får du lov at se projektbeskrivelsen. Venlig hilsen Hans |
Hey, prøv at tage kontakt til roneklint kajakcenter, det kan være de kan sponsorere noget af alt det udstyr du skal bruge. se deres hjemmeside her havkajak, selvom siden er ved at blive lavet om "as we speak", så får du alligevel en fornemmelse af hvad de har at byde på.
MVH Kim