Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal opsætning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet en hjemmeside, dog uden webshop til at starte med. Jeg sælger nogle produkter, men er kørt lidt fast i Paypal.

Kan man sætte en betalingsgateway ind på siden uden en webshop?

Det jeg har udforsket lidt er den mulighed de tilbyder med at man fakturerer kunden via kundens mail. Og så bliver de sendt videre til Paypal. Men når jeg afprøver det så siger den at kunden skal være bruger af paypal for at betale. Skal man virkelig det? Kunne forestille mig at der er mange der synes at det er for besværligt.

Er der ellers noget jeg skal være forberedt på som ny paypal bruger?

Venlig Hilsen Nichlas

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 15:44

Hej

Er det ikke spørgsmpl om at du laver nogle af de knapper som linker til paypal, men det produkt og en pris, hvor de så kan vælge at logge ind eller hvor de kan bruge kreditkort.

http://www.mysecurebackup.dk/2

Her gentages betaling hver måned, men kan også sættes op til enkelstående betaling.

Er det sådan noget du ønsker ?

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Tilmeldt 24. Feb 12
Skrevet kl. 15:55

Jo, problemet er bare at jeg ikke har mine produkter på hjemmesiden. Det er blækpatroner. Så kunden kan udfylde en bestillingsformular med printermodel. Og så sender jeg pris og faktura til kunden.

Så enten skal der være noget på hjemmesiden kunden kan klikke på der sender ham videre til betalingen, eller også skal jeg gøre som jeg skrev før med at fakturere via mail.

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 16:03

Okay.

jeg har den funktion at kunden kan se de fakturaer som jeg har til ham via en hjemmeside, der har jeg lavet et link som sender ham videre til Paypal, hvor han så kan betale den.
Jeg skal lige dykke ned i hvordan det nu var jeg lavede det i sin tid.

Men forudsætningen for at han kan betale med kreditkort er at han samtidig med betaling opretter sig som bruger.
Men det sker i en og samme omgang.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Tilmeldt 24. Feb 12
Skrevet kl. 16:15

Ja, tak:)

Men det er så nogenlunde den samme måde jeg havde tænkt. At jeg fakturerer kunden via paypals hjemmeside. Sender den til kundens mail og han kan klikke sig direkte ind på betalingssiden. Og kan se fakturaen.

Men jeg havde bare håbet at de kunne betale som 'gæst' på paypal, uden at skulle oprette bruger. Det synes jeg også at jeg har set nogle webshops der tilbyder.

Tilmeldt 24. Feb 12
Skrevet kl. 17:48

Er der andre der kender til mit spørgsmål? Jeg kan se at der er flere der mener at man ikke skal være paypal bruger for at betale. Men jeg kan ikke finde frem til hvordan det kan passe? Er der nogen der kan hjælpe mig med det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)