D. 7 feb. lancerede jeg ny hjemmesidewww.pamoja.dk, og det ser ud til at siden er blevet indekseret dengang, men jeg har løbende lavet nogle ændringer siden uden at de er blevet indekseret af google. Jeg har læst en del tråde om emnet og smidt mit link flere steder, pinget på www.bulkping.com og tilmeldt siden til google webmaster for et par dage siden. Er der et eller andet helt grundliggende galt med min side?
Desuden har jeg et andet spørgsmål, som måske relaterer sig til ovenstående. Når jeg søger på domænenavnet (pamoja) på google dukker nedenstående op. Mit problem er at de underlinks der er i den røde ring stammer fra mit tidligere site, men hvorfor er de ikke blevet opdateret?
Jeg håber der er nogen der kan give et par hurtige fif, for jeg har nu bøvlet med dette i efterhånden en lille uge, så det er begyndt at gå mig lidt på :-)
Når jeg søger på domænenavnet på Google får jeg dette resultat:
Det ser da en anelse anderledes ud.
Jeg har slået Weboversigt fra og er logget ud af Google.
Når jeg søger via den glimrende side impersonal.me, får jeg dette lidt mindre fyldige resultat:
Som du kan se, er der mange faktorer, som spiller ind, når Google præsenterer søgeresultater.
Geografi, Cookies, Logon m.m. er medvirkende til at bestemme, hvilket resultat der vises.
Håber du kan bruge det.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Når jeg sidder og arbejder med søgemaskineoptimering har jeg altid installeret flere forskellige browsere så jeg logger f.eks. aldrig ind på noget gennem firefox... på den måde et det lettere at se "rene" resultater....
Prøv engang at installere en anden browser og søg gennem den....
Hvis det er gamle url'er google har indekseret, skal du lave 301 redirect til indhold på din nye hjemmeside, så havner dem der klikker i google de rigtige steder og google vil blive opdateret, men det tager noget tid.
Jeg kan bare ikke forstå at det tager mere end 18 dage at få siden indekseret. For 3 dage siden begyndte jeg at smide links på forskellige sider som amino.dk og ing.dk, samt et par blogs. Desuden har jeg for 3 dage siden lavet en ping på bulkping.com.
Din gamle side havde domæne.dk#eltellerandet, og det har jeg ingen erfaringer med, men med en almindelig url skal man væbne sig med tålmodighed.
Ja, jeg fik at vide at den gamle side var elendig i forhold til SEO. Det gamle theme ligger her http://themes.mdnw.net/?theme=shapeshifter hvis du vil se pricippet.