Du tager fejl, dem jeg henviste til kan udemærket bruges.
Derudover behøver du ikke VT når det bare handler om at lære systemet at kende, men som sagt har DL380 G4 understøttelse for rigtig virtualiser.
Martin Jørgensen:
Men vi er helst ude i ny byg eller købe færdig server :)
"byg selv" er for amatører og hobbyfolk, der findes simpelt ikke andre grunde til at bygge selv idag. De færdigsamlede er både bedre, billigere og gennemtestede af folk der er dygtigere til det end du selv er :)
Du ved da ikke hvad den Lomme PC er i stand til, jeg har haft en Fit PC 2 kørende i nogle år som sluger 8 i watt.
Den kører idag 10 Til 12 store CMS hjemmesider, det må jeg sige at være imponerende.
Jeg har ikke sagt at det ikke er en cool maskine ... men det er og bliver aldrig en seriøs server, og så kan du godt snakke om hvor meget power den har og det kan være nok så godt det skal være. Det ændrer ikke på det faktum at det er et hobbyprojekt.
Arlo:
Hvis det bare er til test osv, så er det den bedste.
En gang til for prins knud!
Trådstarter er ved at uddanne sig til server-administrator ... derfor er det nødvendigt for ham at have erfaring med rigtig server-hardware ... det får han ikke ved at lege med alt muligt obskur konsum-hardware.
Lidt på samme måde som at en Taxa sagtens kan fragte dig fra A til B, men hvis du er ved at tage kørekort giver det dig sku ikke meget kørselserfaring at køre 20 timer i taxa før du skal op til køreprøven :D