Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Større parti naturligt og økologisk hår og hudpleje til salg!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ligger inde med et større parti kropspleje produkter som jeg gerne vil af med. Det drejer sig om følgende produkter:

Økologisk Shampoo med salvie ekstrakt 300ml. Pakket i kasser á 4 stk. Normalpris 69,00 stk

Økologisk Balsam med salvie ekstrakt 300ml Pakket i kasser á 4 stk. Normalpris 69,00 stk

Økologisk Body Shampoo med salvie ekstrakt 300ml Pakket i kasser á 4 stk. Normalpris 69,00 stk

Økologisk Body Lotion med salvie ekstrakt 300ml Pakket i kasser á 4 stk. Normalpris 69,00 stk

Økologisk creme med salvie ekstrakt 120ml Pakket i kasser á 8 stk. Normalpris 89,00 stk

Prisen afhænger meget af mængder, dog er det mindste parti der sælges af gangen 5 kasser per type.

Henna farver:

Kastanie 140ml. normalpris 79,95

Kobber Blond 120ml normalpris 59,95

Send mail ved interesse, så sender jeg billeder og vi kan snakke om priserne.

Aksel 

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 12:34

Hej Aksel

Du nævner intet om mærker. Normalpriser er jo taknemmelige.

Du nævner heller ikke hvor meget du har i alt, ud over at det er et større lager.

Vh

Storm

Fra Århus
Tilmeldt 5. Jan 10
Skrevet kl. 13:22

Hej 

Nej sorry. Det er mærker som ligger i butikkerne lige nu, så derfor må jeg ikke sælge til videresalg i butikker. Det kan kun bruges som gaver, videresalg gennem helt andre kanaler end hvor de ligger i dag, eller privat i firmaet. Så jeg er derfor nød til at godkende hvem det bliver solgt til. Du har ret priserne er taknemmelige, men den pris jeg sælger det videre til er langt lavere. Alt efter mængder så ligger vi et sted omkring 20,00 stk + moms.

Send mig din mail, så skal jeg sende dig produkt fotos.

Aksel 

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 13:29

Send gerne lidt til storm@blackice.dk

Jeg antager at produkterne ikke er godkendte i DK endnu, siden de ikke kan sælges.

Fra Skælskør
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 37
Fra  Restlager24.dk Skrevet kl. 19:22

Hej Aksel

Vi åbner en ny webshop i kommende uge. Der sælger vi alle former for vare (næsten).

Hvis du giver mig din mail, kan jeg sende vores setup til dig.

Klaus Hansen

www.restlager24.dk

Fra Århus
Tilmeldt 5. Jan 10
Skrevet kl. 09:06

Meget gerne!

anand@mail.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)