Går du med en indre iværksætter i maven?
Men:
Så giver vi dig her muligheden for at starte din egen Webshop, hvor du frit kan vælge at sælge et produkt, alt er relativt. Du sørger selv for markedsføring og salg, samt styring af din hjemmeside, men alt det ”praktiske” overlader du til os. Når kunden afgiver en ordre på din hjemmeside, bliver vores system kontaktet direkte via. en integrationsfil, og derved ved vi hvad vi skal plukke og pakke, og hvor det skal sendes hen. Betalingen sker direkte fra kunden og til dig. Udfordringerne Det er dejligt at få mange ordrer, men hvis man bruger over halvdelen af dagen på at pakke varer, er der ikke megen tid til resten. Og så ender man med rigtig lange aftener foran computeren til indkøb, opdatering af webshop, bogføring og alt det andet. Den tid kunne bruges på fx markedsføring og produktudvikling i stedet for. Måske ville det i sidste ende i virkeligheden styrke din virksomhed mere...? Webshop logistik Varemodtagelse, opbevaring, pakning og forsendelse. Slip for de opgaver, der ikke gavner udviklingen af din virksomhed - og overlad det til os! Vi har komplet styr på enhver detalje i logistik-processen takket være vores gennemtestede og smidige it-logistiksystem til alle størrelser virksomheder og webshops. Integration ELP har i samarbejde med SmartWeb bragt e-handel til et nyt niveau. Med en standardintegration fra SmartWeb er det muligt at drive e-handel på en lettere måde. Udvalg af funktioner:
Lyder det som noget for dig og din webshop, så er du mere end velkommen til at kontakte vores salgsteam enten på Email: salg@elp.dk eller direkte på Telefon: +45 2142 6088 (Al kontakt er uforpligtende og bliver behandlet fortroligt) For mere information er du velkommen til at kigge forbi vores hjemmeside på: http://elp.dk/webshop-logistik/ |
Nye og eksisterende Webshop ejere, Kig her!
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)