Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skaffe vare

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej kender i nogle gode steder man kan købe vare som dealextreme det skal være inden for eu da dealextreme ikke er ce mærket :S og det jeg søger er elektronik eller kender i en anden måde at skaffe vare på en god måde skal jeg snakke med expert og sige jeg gerne vil sælge deres ting og jeg vil gerne vil have 5% af det hele og resten får de eller hvad skal man gøre??

tak på forhånd :D

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Fra  Børne-Shoppen I/S Litet.dk Skrevet kl. 22:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Umiddelbart ville mit bedste bud være ebay, måske du kan lave nogle gode handler derinde Yes

De bedste hilsner 

Mathias Tryk

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:47

Så vil du få mere ud af dropshipping end 5% fra expert...

Da jeg undersøgte det fandt jeg flere store brands som solgte til dropshippere fra deres hjemmeside.

Alle dem der sælger varer via Ebay skaffer varen som dropshipping (de fleste bør jeg nok sige). Der er forskellige dropshipping centraler. Uden at have prøvet dem så ser et firma som worldwidebrands.com ud til at kunne levere det hele. Men jeg var også lidt bange for at rende ind i et scam, for disse sites sviner hinanden til i stor stil, så jeg kom aldrig videre.

Ellers kan du prøve www.DHgate.com men se dig godt for...der er mange kopivarer og scams ude omkring.

Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:03
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)