Kære Medaminoer! Jeg er gået igang med et, forhåbentligt større, non-profit, projekt i Helsingør. Projektet går ud på at komme volden til livs i Helsingørs natteliv. Jeg har kontakt til de lokale medier og snart også, erhvervslivet i Helsingør. Jeg søger i den forbindelse nogle venligstemte sjæle der vil bakke op om dette projekt,NON-PROFIT!!! Jeg forestiller mig at du kommer fra Nordsjælland og finder projektet interessant. Jeg kan ikke garantere at du, forretningsmæssigt, vil kunne få det store ud af projektet, men vil selvfølgelig arbejde på at de mennesker der støtter eller bakker et op, vil blive projekteret i så høj grad som muligt. Jeg søger i første omgang: 1) En teksforfatter/skribent der kan skrive en velartikuleret pressemeddelelse og forside til en kommende hjemmeside. 2) Jeg søger en web-designer, der kan lave en hjemmeside, der, i korte træk, fortæller om projektet, rummer støtter og sponsorer (med link). Skriv en besked her i tråden eller PM, hvis du vil høre mere eller har gode ideer/forslag. Håber du vil bakke op, om dette århundredes bedste projekt.
Dbh Mads |
Ikke for at ødelægge noget, men du kender http://helsingoer.natteravnene.dk/ , ikke? :)