Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helsingør - Sikker i nat!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kære Medaminoer!

Jeg er gået igang med et, forhåbentligt større, non-profit, projekt i Helsingør.

Projektet går ud på at komme volden til livs i Helsingørs natteliv.

Jeg har kontakt til de lokale medier og snart også, erhvervslivet i Helsingør.

Jeg søger i den forbindelse nogle venligstemte sjæle der vil bakke op om dette projekt,NON-PROFIT!!!

Jeg forestiller mig at du kommer fra Nordsjælland og finder projektet interessant. Jeg kan ikke garantere at du, forretningsmæssigt, vil kunne få det store ud af projektet, men vil selvfølgelig arbejde på at de mennesker der støtter eller bakker et op, vil blive projekteret i så høj grad som muligt.

Jeg søger i første omgang:

1) En teksforfatter/skribent der kan skrive en velartikuleret pressemeddelelse og forside til en kommende hjemmeside.

2) Jeg søger en web-designer, der kan lave en hjemmeside, der, i korte træk, fortæller om projektet, rummer støtter og sponsorer (med link).

Skriv en besked her i tråden eller PM, hvis du vil høre mere eller har gode ideer/forslag.

Håber du vil bakke op, om dette århundredes bedste projekt.

Dbh

Mads

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 13:47
Tilmeldt 31. Aug 11
Skrevet kl. 19:54

Hej Steffen

Jo jeg kender dem udemærket, eller rettere kendte!

Hvorfor?

Dbh

Mads

Tilmeldt 31. Aug 11
Skrevet kl. 20:51

Kære Aminoer.

Jeg søger stadig hjælp!

Jeg har idag fået de to lokalaviser med på ideen, så projektet vil uden tvivl få noget mediedækning!

Fortsat god weekend.

Mads

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Klarasta

Jeg tilbyder gerne en hjemmeside til dit projekt. Jeg kan se projektet er til et godtgørende projekt, og derfor har jeg taget denne beslutning.

Jeg har tidligere også støttet EANslikautomater, og derfor er jeg villig til at gøre det igen.

Du kan lige sende mig en PM.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 31. Aug 11
Skrevet kl. 21:57

Hej Bulldesign (Hassan)

Du er for vild! Det ville være en kæmpe hjælp og ja, du har ret, det går til et godt formål.

Kære Medaminoer.

Jeg vil godt have lov til, i samme vending, at sende mine anbefalinger til denne unge mand. Han har før lavet et stykke arbejde for mig, i forbindelse med et hjemmesideprojekt og han kan ikke roses nok!

Professionel, lyttende, behjælpelig, rolig og vedholdende og nu også godgører!!

Han skal have de varmeste anbefalinger med her fra.

Dbh

Mads

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 22:07

Hej Mads jeg kommer selv fra helsingør så jeg kender problemet, og vil derfor gerne hjælpe dig med online marketing af dit projekt, (bare ikke tekst forfatning fordi jeg er elendig til grammatik) bare send mig en pb hvis du er intra :-)

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:25

Hej Mads.

Jeg kan godt hjælpe dig.

Jeg bor også i Helsingør og kende de fleste her, jeg laver en masse event her i byen for børn og unge rundt om i byen og laver en del i bycenteret.

jeg har lavet rigtig meget for helsingør natteravn (gratis = sponseret) men er stoppet med det helt, da vi ikke har samme holdning til natte livet og hvordan det skal gøres, min virksomhed på det tidspunkt Ballonbutikken sponseret balloner, helium og opsendelser til dem.

Men problemet med de unge i natten er der jo endnu.

Venlig hilsen.

Ronnie Pedersen.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 31. Aug 11
Skrevet kl. 23:17

Hej Ronnie.

Det lyder da helt fantastisk at du vil hjælpe!

Ikke nok med at problemet stadig er der.... Det bliver værre og værre!!

Nu må det være nok!!!

Vil du skrive lidt om dine holdninger og hvad du evt ville kunne byde ind med, så har jeg lidt at forholde mig til :-)

De næstkommende dage bliver vilde. Der er mange folk der skal tages fat i og snakkes med.

Måske kender vi hinanden :-)

Dbh

Mads

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 15:45

Hej Mads. Big Smile

Nu bliver du lige nød til at kontakte mig, jeg kender alle her i byen og de har set at jeg hade skrivet på dit indlæg, Så Helsingør dagblad har ringet til mig i dag og ville vide mere om det hele og ville snakke med dig :O)) så kan du ikke lige maile til mig på info@ballobberne.dk så jeg kan sætte de rigtige folk vider til dig :O))'

Hilsen Ronnie.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)