Hej Aminoer, Jeg vil bare lige høre hvilke ansigter fra amino, som man kommer til at se på messen den lørdag :)? - Håber ikke der er oprettet en lignende tråd. Christopher Roelann |
Jeg overvejer det lidt :-)
Hej Aminoer, Jeg vil bare lige høre hvilke ansigter fra amino, som man kommer til at se på messen den lørdag :)? - Håber ikke der er oprettet en lignende tråd. Christopher Roelann |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Jeg overvejer det lidt :-) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Det håber jeg da ;) Glæder mig til at høre dit oplæg! |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Mit oplæg :-) ? Spørg du ikke bare om man kommer forbi? |
Tror Christopher tager fejl omkring det, da man inde på siden kan se foredragsholderne fra 2011 også har han nok troet det var for 2012. |
På hjemmesiden er der en liste over allerede bekræftede deltagere til 2012 Se den her Er den 24 marts egentlig ikke Amino's fødselsdag? - Alexander Baandrup Larsen |
Hehe ja det er nok derfor :-) |
Haha :) mig der tager fejl, nu havde jeg lige glædet mig... |
Regner helt sikker med at komme til messen, det bliver cool! |
Mvh Jacob V. Ossipoff |