Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personlig præsentations video på ens hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med opstarten af et projekt som jeg har arbejdet på igennem længere tid. Nogen af jer ved måske hvad det er - men det er uden betydning for spørgsmålet.

Er kommet så langt at jeg er i gang med opsætningen af design på hjemmesiden.

Har set mange udenlandske sider som har en præsentations video på deres side, ofte er en højt oppe i virksomheden som fortæller om ideen bag konceptet og hvorfor man skal vælge deres service / produkt osv.

Men jeg kan ikke huske at have set en dansk side med sådan en præsentations video.

Til spørgsmålet:
Er sådan en præsentations video en god ide eller mener du det er en dårlig ide at have og hvorfor? Hvad mener du?

Hvorfor jeg overvejer det:

For mig vil det være nemmere, at forklare en ikke teknisk anlagt person om hvorfor de skal vælge min service gennem en video end ved at skrive en tekst (vil simpelthen blive en hel bog for at forklare hvad det gør og hvordan det fungere).  Der skal selvfølgelig stadig være en kort tekst om hvad det hele gør, bare ikke så detaljeret som hvis videoen ikke var der.

Håber på en masse respons på dette spørgsmål og det kan skabe en god debat omkring dette.

Er en personlig video præsentationer en god ide?

Synes du en personlig video præsentation er en god ide (optagelse med almindeligt kamera og lige hyggelige omgivelser)

• Ja (71,4%)
  • Måske (21,4%)
  • Nej (7,1%)
  • Totalt antal stemmer: 14
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 07:44

Jeg tror det kan blive rigtig godt! Sådan en type video ville også være god til en eventuelt facebook-side (Hvis du skal have en facebook-side)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:17

Dem som har svaret "nej" må meget gerne skrive årsag :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)