For at besøgende ikke skal forsvinde fra dit website, så sæt lige alle dine affiliate links til target="_blank" sådan at affiliate linket åbnes i en ny fane :) |
Det er rettet nu, tak fordi du opdagede denne fejl :)
Det er rettet nu, tak fordi du opdagede denne fejl :) |
Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.
Vi tænker lidt om der er nogle her på siden, som kunne tænke sig en gæsteartikel omkring LED Belysning? |
Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.
Hvor finder i www.billigledbelysning.dk på google, hvis i søger "billig led belysning" Tak på forhånd |
Dukker op som nummer 5 her...:) |
Så har der ikke været stor konkurrence på det søgeord, det tog 2 dage :) |
Hej Du har en undermenu samt overskrift der hedder således: "Så meget kan en gennemsnitlig familie ved LED pærer " Hvis ikke jeg tar' helt fejl mangler du "spare" :) ellers kan jeg godt lige det meget brugervenlige design. jeg kunne helt klart godt finde på at benytte siden når jeg en dag skal ud og købe ny belysning |
Mange tak fordi du fandt denne fejl, dette skulle være rettet nu |
Er det vigtigt man SEO optimere sine billeder? |