Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indflydelse af webhotel placering iforhold til google søgeresultater

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Greenline:

Hehe, du har da nu overbevist mig om at Google's Geo targeting eksisterede dengang.

Men jeg er stadigvæk i tvivl om selve betydningen af flytningen, når man læser googles svar om Geoplacering. De kigger på webstedet landedomæne (.dk) så de kigger slet ikke på at serveren er placeret i f.eks England?

Det er da nemt, Jonas: Følg din overbevisning og lad mig om at undres over, hvorfor du overhovedet spurgte.

Fra Maribo
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spørger jo fordi jeg er i tvivl Thomas? ellers havde jeg jo slet ikke lavet dette indlæg? og på intet tidspunkt tager du stilling til det, google selv skriver i dine svar? (altså det link om Geoplacering)

Det handler jo ikke om hvad jeg tror, men om at finde hoved og hale i det google poster i deres 2 videoer og det de skriver på deres side, om geoplacering.

Og jo, jeg arbejder i en meget konkurrence præget virksomhed, så det er ikke helt ligemeget.

Mine begrundelser for at flytte server er ikke udelukkende pris, et ord som kundeservice, og at jeg ikke kan få lov selv at tage backup af min SQL server, nedetid osv er også en overvejende faktor til at skifte vores nuværende host ud.

Men jeg gør det jo ikke for alt i verden hvis jeg på mine 5000 søgeord dykker 2 placeringer.

 

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du var i tvivl, ville du vel ikke betvivle mit svar, som jeg i parentes bemærket ved, er 100% korrekt. Først fortæller du mig, at jeg ikke kan overbevise dig med videoer fra 2009 - og at geotargeting slet ikke fandtes i 2009. 

Jeg svarer for at være venlig, og jeg svarer aldrig nogensinde skråsikkert uden at være 100% sikker. Jeg tolked eikke dit spørgsmål som et debatoplæg - men som et spørgsmål.

Du har måske større erfaring i at tolke Googles kommunikation, end jeg har - men min beskedne erfaring på det felt har lært mig, at et ord som "burde" er ganske afgørende.

Du vil sikkert mene, det skyldes andre ting, men det er kun et par måneder siden, jeg forestod en flytning af et site fra en hollandsk host til en dansk med ret overbevisende stigninger i SERP til følge.

Fred med det - jeg bliver ved at råde mine kunder til at følge, hvad der er erfaret og fortsat erfares. Modsat dig sidder jeg nemlig med andre menneskers levebrød i mine hænder - du har "kun" din egen butik at drage erfaringer med. Og det synes jeg, du skal gøre.

Fra Maribo
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige at jeg til daglig, kun sidder med selve driften,vedligeholdelse og optimeringen af den side der er på tale om mht til flytning.

Jeg er ikke indehaver af virksomheden, og måske også derfor jeg føler et endnu større ansvar for at finde det rigtige svar inden vi hopper ud i det. Vi omsætter for 30 mio. kr om året, så en nedgang på 1% grundet nedgang i søgeresultater ville jo ikke være helt uden betydning, nærmere 300.000 kr.

Jeg sidder i et lille udvalg, hvor det hovedsagligt er mig der hælder imod ikke at flytte serveren udlands. Og prøver vel egentlig bare at få bekræftet hvilket der er det rigtigt at gøre.

Så det er skam ikke for at lyde arrogant eller skråsikker i mine svar, jeg prøver ihærdigt bare at finde ud af, om det er rigtig eller forkert, INDEN jeg/vi gør noget dumt.

Som sagt er vi lidt trætte af vores nuværende host, som formegentlig er Danmarks største, Vi har haft 3 store episoder med dem, hvor manglende eller ligeglad kundeservice er blevet givet. Vi må ikke selv tage backup eller få fuld adgang til vores SQL database. Og hver gang deres egne server inkl. vores går ned kan man ikke kontakte dem, da det samtidig lukker ned for deres IP telefoni.

Alt dette har gjort at vi har undersøgt mulighederne og markedet. Hurtigt faldt vores interesse på Rackspace som bla. har servere i England. Vi har hostet vores blog hos dem for at teste dem af. Vi er meget tilfredse med svartider, kundeservice, priser osv. MEN som sagt skifter jeg ikke hvis jeg er det mindste i tvivl om betydningen for vores nuværende placeringer i google.

Thats my case :(

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen ko på isen.

Google skriver " det bør ikke få indflydelse.. ", og det ville få mig til 100 % ikke at vælge en udenlandsk udbyder. Desuden har jeg læst ting på den blog som 100 % usande, hvorfor det er det, det ved jeg ikke .

Lokaliserede søgninger og personaliseringer er blevet endnu kraftigere siden 2009, så om noget, tror jeg måske det har større betydning, end da Matt Cutts snakker om dem i sin video.

Og nu skriver du at " hvis jeg er i det mindste i tvivl.. ". Og det er du så nu.

Case solved :)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Maribo
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til Thomas, Jacob og Jimi for jeres svar

Jeg vil kontakte den lokale spåkone i morgen og lade firmaets skæbne hvile i hendes hænder Stick out tongue

Fortsat god aften

Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan vel påvirke hastigheden, som så påvirker seo?

Jeg hørte for et stykke tid siden om en interessant service kaldet Yottaa. Det var en fra virksomheden som holdt et foredrag i Danmark. De har en service som deler din hjemmeside op på servere rundt omkring i hele verden.

Jeg kan ikke huske detaljerne, så ved ikke om det overhovedet er interessant i denne forbindelse. Men her er et link: http://www.yottaa.com/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være hastigheden, i nogle tilfælde er hastigheden dog bedre ved en udenlandsk host.

Mon ikke at guldhornene ligger begravet i at Google, og brugerne, har større tryghed ved et .dk domæne hostet i dk, end ved en inder som sælger shampoo i dk , fra Indien, via et .dk domæne ?

Ikke at ham inderen ikke skal have lov til det, men da Google gerne vil give de mest lokale, og troværdige, resultater, så vælger de at give en fordel til ham som hoster i DK

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)