Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Forenings projekt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg/vi er en forening som står og mangler penge til at få vores drøm opfyldt. Det drejer sig om 1 mill kr. Nærmere beskrevet er det et asfalt anlæg til fjernstyret biler. Vi har jorden til det, og har lavet tegninger i 3d, samt hentet tilbud på diverse materialer.Der er ingen vedligeholdelse ved anlægget, da klubbens medlemmer selv står for det.

Der vil være selvfølgelig være et afkast til den eller dem som lægger pengene. Alt det kan vi komme nærmere ind på. 

Mit Spørgsmål er hvordan finder man personer som kunne være interesseret i at investerer i sådan noget.

Mvh. Kristian.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:44

måske lån famile og venner kunne være en ide

et lille banklån

spørg om kredilt hos leverandør

spar penge op det sender et godt signal

knokle der ud ad

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 20:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med at afholde et arrangement og få noget opmærksomhed fra lokalavis med mere.

Der må være plads til reklamer langs banen, som man kan annoncere på og på den måde kan i måske få opbakning af lokalområdet.

Efter min mening ligger den lige til højrebenet hvis i vil kæmpe for det.

:: HDMI kabel ::

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 21:08

Hey Kristian

Hvor i landet holder I til? Måske kender vi nogle - der kender nogle....
Det er også lettere at komme med gode idéer til mulige sponsorer, hvis man ved hvor i landet banen skal placeres. 

Søs

Tilmeldt 22. Feb 12
Skrevet kl. 21:11

Tjaa, hvis det var så let at finde en mill, så ville det være skønt. Men det er faktisk ret svært. Selv om der bliver afkast på hver medlam af klubben.

Tilmeldt 22. Feb 12
Skrevet kl. 21:13

Hej Søs.

Klubben ligger i Aalborg, ude ved Bladt industries. Klubben hedder Aviator modelflyvere. Og vi har et dejligt område derude lige op til Limfjorden,

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 21:20

Fandt dette klip på youtube.... en rigtig "drenge" sport. Dét må man bestemt kunne finde sponsorer til. (banner reklamer, reklamer på bilerne etc.) Men er lidt forvirret over navnet: modelflyvere?

Hvis jeg falder over nogle der kunne være interesserede i at sponsorere dette projekt - hører du straks fra mig.

Søs

Tilmeldt 22. Feb 12
Skrevet kl. 21:32

Hej Søs.

Tusind tak. Aviator modelflyvere stammer fra før vi fik bil afdeling ude i klubben. Klubben rummer og som navnet siger flyve folk, både helicopter og flyvemaskiner. Den video som du har linket, er et opvisning i en oplandsby til Aalborg. Det gør vi gerne ved markeder osv, hvis folk gerne vil se på vores biler. Jeg vedhæfter lige en video hvordan det rigtig forgår når vi er ude til DM afdelinger. Der køres Danmarks mesterskab, Europa mesterskab og verdens mesterskab. De baner som er til Rådighed i det her ligger på Fyn og Sjælland, den nærmeste i Odense. Det vil sige der er folk fra Nordjylland der tager turen for at køre og træne. Alle de folk kan trækkes til det Nordjyske og der vil være et stort antal medlemmer.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)