Jeg fik lavet logo til vores webshop www.jivana.dk på fiverr og er meget tilfreds.
Gav dog også forholdsvis specifikke ledetråde i form af typen af webshop, eksempel på logo stil, keywords for ønsket associering med logo/webshop, farvenuancer
Jeg har selv benyttet mig af fiverr et par gange, jeg vil sige det sådan at man nogenlunde betaler det man får. Nogengange kan det være brugbart andre gange noget lort. Men en god beskrivelse til logo designeren kan lette det hele lidt :)
Jeg fik lavet mit logo på min side om ssd diske via Fiverr. Fik 3 forskellige versioner, og så tog jeg 2 af dem og kombinerede til det jeg har nu, så det krævede at jeg selv redigerede lidt i det :-) Men ellers var jeg godt tilfreds. Jeg brugte v3_lily, og selvom der stod 5+ dages levering, fik jeg det indenfor <18 timer begge gange jeg brugte hende.
Jeg har fundet en som vil lave det, håber på det bedste
Er der nogle af jer som har erfaring med, dem som som laver udbyder markedsføring så som at man kan få nogle facebook likes og at de vil twitte for alle deres brugere
Og en ting mere dem som udbyder seo, backlinks og alt det der... Er det noget værd
Jeg brugte v3_lily, og selvom der stod 5+ dages levering, fik jeg det indenfor <18 timer begge gange jeg brugte hende.
Sjovt. Netop den gut har jeg brugt til 10-20 af mine sider efterhånden. Hver gang jeg opsætter et nyt domæne, laver jeg bare et gig hos ham. Han er den suverænt bedste af de 5-10 logokreatører, jeg har prøvet på Fiverr efterhånden. :-)