Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvågning: Ved bevægelse: MMS med billede eller SMS og Livestream over nettet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg er ved at vælge mellem to forskellige overvågningsløsninger.

Løsning 1:

IP Camera som sender en SMS hvis der er nogle bevægelse, hvor det er muligt at logge in via internettet og se live billeder.

Mulighed for tilslutning af eksternt alarmsystem.

(Måske mulighed for MMS med billede på senere tidspunkt)

Løsning 2:

PIR sensor med camera, som sender en MMS med et billede ved bevægelse, hvor er ikke er mulighed for at se nogen form for live billeder.

Priserne er næsten det sammen, men jeg er i tvivl om hvilke løsning jeg skal vælge, hælder mest til løsning 1, da jeg har mulighed for at se live billeder, men ved ikke og det er mere brugbart med en MMS med billede.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:07

Hej

Hvilke overvågningsløsninger har du fingrene i? Jeg har selv engang haft bikset noget sammen med SMS ved notificering - og jeg fik da en SMS ved bevægelser i et bestemt tidspunkt. :-)

SMS er det billigste for dig i den forbindelse brygget med et lille webinterface hvor du kan se billederne på din smartetelefon (hvis du da ejer sådan en).

Mike

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:15

Hej Allan,

hvis jeg var dig ville jeg også vælge løsning nr 1. Her har du muligheden for at se Live hvad der sker hvis alarmen går i din virksomhed.

MMS kan også bruges, men hvis det var mig ville jeg helst kunne se det hele live.

Mvh.

Big Smile

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:18

Den er jo faktisk lidt skæg, for man vil jo gerne vide med det samme om det er "falsk alarm"

Men, jeg har tidligere erfaring med 1'eren og det er super med live stream :-) Jeg kunne tilgå CP via min mobil og se den gemte film fra alarmen blev udløst, så med løsning nummer 2. ville man spare et minuts tid.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 18:38

Hej Allan.

Jeg har selv været ved at kigge på noget, der lyder rigtig meget som dit forslag nummer 1.

Hvis det er, vil jeg da lige tilføje at de også har en iPhone / Android app, hvis du har en smartphone. Dette er lidt smart, da man så ikke skal på en computer for at se hvad der sker (det er ikke altid man er i nærheden af en computer med internet)

Mvh

Kenneth

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)