Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du betale for at annoncerer på site med ca. 20-30000 månedlige besøgende?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

er de meget købs lyste de der bruger siden

er det unge studenderende

har de arbejde , derved flere penge at bruge

hvad bruger de penge på

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug dog google adsense og brug din tid på at skrive i stedet for at prøve på nogle som næste er umuligt

Eller lig alle kort ud ? Hvorfor vil du ikke sige hvad siden hedder ? 

Det er jo næsten det samme som hvis jeg stod på et gade hjørne og spurgte folk Hey hey jeg har noget :) vil du købe jeg ved ikke rigtig hvad det skal koste og du må ikke få at vide hvad det er ! 

Hvad ville du gi ? 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

3 kroner er i min optik alt for lavt, og urealistisk! 3.000 kroner for 1 million sidevisninger? Det tror jeg næppe! Har du en side med 1 million sidevisninger om måneden, så har du bare at leve af det, ellers er der gået noget grueligt galt - eller at det er en side som er lavet på sådan en facon at reklamer bliver gemt godt og grundigt væk.

15-20 kroner per 1.000 visning kan jeg absolut ikke se noget galt i. Hvis annoncen er nogenlunde optimeret, og klikprocenten er 4-5% så vil det resultere i 40-50 kliks, og det er altså under 50 øre per klik, hvilket er langt billigere end de fleste Adwords-brugere betaler. Det kommer selvfølgelig også an på hvilken branche du er i.

Jeg ville aldrig, og jeg gentager - aldrig sælge en annonceplads og sige at du kunne få 100.000 visninger på 300 kroner! Det ville være et røverkøb - om så annoncen er komplet anderledes end indholdet. Det handler jo ikke kun om kliks og visninger, men også om branding. Man brander jo sig selv ved at have reklamer på den måde, og derfor er der intet galt i at tage nogle penge for det.

Se noget så latterligt som aviser. De kan sagtens kræve 30 og 40 tusinde for en helsides annonce, men når det kommer til hjemmesider som måske har langt flere besøgende eller andet, så falder prisen åbenbart drastisk trods at eksponeringen er den samme, eller større. Det er muligt der er nogle andre ting der spiller ind, men generelt giver det ikke rigtig nogen mening.

Væger du at sælge dine sidevisninger for 3 kroner per 1.000 - så skriver du bare til mig, så har du en køber - uanset hvilken branche der er tale om.

EDIT: Det er muligt at DBA kan sige 3000-5000 kroner for 1 millions sidevisninger, men de har vel også 1 million+ sidevisninger dagligt, hvilket er anderledes. Deres side er også anderledes, da der automatisk vil være mange sidevisninger, og derfor kan være nogle andre forhold. I det tilfælde ville DBA nok kunne tjene MANGE flere penge via Google Adsense.

EDIT 2: Jeg har lige skrevet en mail til DBA, da jeg har tænkt mig at annoncere på DBA, hvis det er tilfældet at det koster 3000-5000 kroner for et banner. Awesome - tak for info. Jeg giver besked herinde når jeg har fået svar.

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Emil Hansen:

3 kroner er i min optik alt for lavt, og urealistisk! 3.000 kroner for 1 million sidevisninger? Det tror jeg næppe! Har du en side med 1 million sidevisninger om måneden, så har du bare at leve af det, ellers er der gået noget grueligt galt - eller at det er en side som er lavet på sådan en facon at reklamer bliver gemt godt og grundigt væk.

15-20 kroner per 1.000 visning kan jeg absolut ikke se noget galt i. Hvis annoncen er nogenlunde optimeret, og klikprocenten er 4-5% så vil det resultere i 40-50 kliks, og det er altså under 50 øre per klik, hvilket er langt billigere end de fleste Adwords-brugere betaler. Det kommer selvfølgelig også an på hvilken branche du er i.

Markedet har bevæget sig i den retning, at færre er villige til at betale for visninger og derfor falder prisen også. Det er udbud og efterspørgsel :-) Flere og flere ønsker kun at annoncere, hvor man kan betale pr. ordre. Altså giver eksempelvis 15 % i kommission, hvis den trafik som man får resulterer i en ordre. Jeg ville aldrig selv købe et banner til en pris pr. visning, men andre har sikkert andre meninger... 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jonas og Jesper, tak for input, og ja der er helt sikkert delte meninger om hvad man vil betale for. Thomas jeg synes nu ikke at man kan sammenligne de to ting som du gør. Jeg prøver jo ikke sælge noget folk ikke må se, men ville gerne bare lige høre om folks holdning til køb af banner reklame, og om der var nogen der havde eksempler på hvad man kan tage, og igen ved godt der er forskel alt efter hvor specifik en målgruppe end måtte være :)

Er også glad for de input jeg får via pb, keep it coming :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)