Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel/Hosting til "hobby-brug"

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg går med tankerne om at få købt et mindre webhotel - ene og alene for at lære mere omkring hjemmesider og forhåbentlig blive klogere på det.

Men det er jo som en stor jungle at finde rundt i de adskillige og tilsyneladende "ens" udbydere, der på papiret lover mere eller mindre det samme - men nok i realiteten langt fra holder det hele, eller har nogle "men'er" i paragrafferne.

Det skal måske nævnes at jeg væger oppetid højere end trafik og plads, da disse to ting ikke forventes særlig højt til at begynde med.
Samtidig vil det være umådelig rart at kunne arbejde med flere databaser, så jeg kan køre flere installationer af Joomla på forskellige subdomæner. 

Og sidst men ikke mindst - så er der som sagt tale om en hobbyside, så det er ikke løsninger til 150kr/mdr der vil være aktuelle :-)

1. Hvad skal jeg være opmærksom på, når jeg kigger efter en løsning?
  2. Er der nogen man skal holde sig helt fra? (gerne begrundelser derpå)
  3. Er der noget jeg helt har overset at tage forbehold for?

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 00:02

Casper:
Hvad skal jeg være opmærksom på, når jeg kigger efter en løsning?

Jeg har skrevet en guide omkring, hvordan man vælger det optimale webhotel. Guiden beskriver nogle af de faldgrubber, som man skal være opmærksom på og har til formål, at hjælpe læseren med at blive klogere på forskellen mellem "nice to have" og "need to have".

Guiden er lidt omfattende, så sæt en spand kaffe over (eller hvad du nu drikker) ;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:04

Jamen,

svaret er såre simpelt - her er din løsning : https://meebox.net/da/webhoteller/billigt-webhotel

Og til de latterlige 10 kr/md kan du oven i købet køre 10 domæner samt 50 subdomæner...

...og med 1-click til bl.a. Joomla! hvor igennem du oven i købet også bliver mindet om opdateringer, du så kan foretage ved et tryk i panelet...

Oppetiden kan sagtens konkurrere med de fleste webhoteller. Og så kører de nok med DK´s mest venlige og hurtige support...

Er det ikke ligesom at få en julegave dette her ?! Smile

Hilsen en tilfreds kunde (med ca. 50 domæner) på 2. år...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:10

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svendborg
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 00:35

Helt klart meebox.
1. Stabilt.
2. Super support.
3. Billigt.

3 hurtige men gode grunde til at vælge meebox.

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Fra  Børne-Shoppen I/S Litet.dk Skrevet kl. 00:53

Når man køber ved meebox er der så webhotel så jeg feks kan ligge prestashop på?:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:02

Mathias Tryk:

Når man køber ved meebox er der så webhotel så jeg feks kan ligge prestashop på?:)

Meebox har også Presta på deres 1-click... Du kan jo f.eks. bestille et domæne samtidigt med hostingen, så er du snart køreklar

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 13:05

Jesper Nerløe:

Casper:
Hvad skal jeg være opmærksom på, når jeg kigger efter en løsning?

Jeg har skrevet en guide omkring, hvordan man vælger det optimale webhotel. Guiden beskriver nogle af de faldgrubber, som man skal være opmærksom på og har til formål, at hjælpe læseren med at blive klogere på forskellen mellem "nice to have" og "need to have".

Guiden er lidt omfattende, så sæt en spand kaffe over (eller hvad du nu drikker) ;o)

Tak for guiden Jesper - Har lige fået den læst, og det er meget gode basale tanker man lige får gjort sig inden bestillingen. Specielt det med kundeservicen, som jeg end ikke havde skænket så store tanker.

Derudover, som I andre nævner - så lyder Meebox til at være et ganske fornuftigt sted at starte ud. Om ikke andet, så er der opgraderingsmuligheder, og såvidt jeg kan se, ikke nogen "skjulte betingelser" hvor man støder hovedet mod muren.
Dog er deres side lidt forvirrende at finde rundt i - synes ikke det hele er linket sammen i en logisk orden. Eksempelvis var jeg nødsaget til at bruge google for at finde deres FAQ side. 

Nu hvor der er en 1-click installer, så kan man vel stadig benytte sig af en helt ordinær installation, ikke sandt?

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 01:18
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 01:21

Unoeuro har jeg selv været tilfreds med de sidste par år.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)