Hej alle, Jeg er i gang med at tage tiløb til at starte en lille geschäft op. Jeg lever af at speake reklamer mv. Jeg vil gerne have en hjemmeside. Fra hjemmesiden forestiller jeg mig at man skal kunne a) skrive til mig b) høre lydfilerc) c) SE lydfiller (m. billede) d) oploade halv store lydfiler i gid kvalitet ( a la dropbox...) e) Måske også fedt hvis man kan betale med Dankort på den.. Hvem skal man vælge ? Hvad helt præcist er et webhotel ? Jeg er typen der gerne kan/vil opdaterer siden selv - og det er foreløbig en meget lille forretning - dvs pengene er små... Og hvordan er det lige med firma og dagpenge ? Jeg er A lønnet som speaker, får B indkomst som udøvende musiker - men vil gerne kunne skrive faktura og trække ting fra... Nogen gode råd, tips - "HUSK"'ere - jer der har prøvet at starte noget op ? Tak for alle henvendelser der kommer ind... ; ) |
Hvis det kun er dig som skal være eje dit firma, kan du starte med oprette en enkeltmandsvirksomhed. Du kan gå ind på virkguiden.virk.dk og få lidt info