|
Hej ! Jeg synes det lyder som en god fremgangsmåde. Send et salgsbrev(skriv gerne at du vil følge op med et opkald) Og ring så til dem efter nogen dage.
Jeg tror ikke det er nogen god ide at møde op uden aftale.
|
Hej ! Jeg synes det lyder som en god fremgangsmåde. Send et salgsbrev(skriv gerne at du vil følge op med et opkald) Og ring så til dem efter nogen dage. Jeg tror ikke det er nogen god ide at møde op uden aftale. |
|
Ja jeg tror også Ulven har ret. Jeg tænker at det også har noget at gøre med alt den tid man skal bruge på det personlige fremmøde. Omvendt så kan der være mange beslutningstagere som vil foretrække at en person møder personligt frem, så hvis der er nogle potentielle kunder som ikke har svaret dig, men som du mener vil være særlig god for din forretning, så kan du overveje at gå til dem personligt. |
Man får helt klart mest ud af salgsbreve, hvis man følger op over telefonen. Men det er selvfølgelig svært ved så stort et antal. Du kunne jo eksperimentere med at udvælge de modtagere, der potentielt er mest kød på - måske 10 eller 20 - og så ringe dem op efterfølgende. |
Smut dog til http://www.ciao-italien.dk/toscana.html
Hej Lars. Et salgsbrev kan være super effektivt, korrekt. Bare husk at det SKAL være brev sendt med posten, da der er lovgivning omkring det at sende uopfordrede mails til kunder, det kan koste dig dyrt. Hvorfor ikke lige give dem et hurtigt kald og høre om du må fremsende lidt materiale til dem og så følge op nogle dage efter? Så har du brudt isen, sådan lidt... Kunden har hør din stemme og ved at der er et menneske bag brevene og ikke bare et eller andet bureau eller virksomhed, der prøver at lokke penge ud af dem.
|
Hej Lars Nu har jeg dagligt møder med repræsentanter, som gerne vil sælge ting til de fire butikker, hvor jeg står for indkøb. I starten tog jeg i mod alt der mødte op, men nu bliver de altså smidt bagerst i køen, hvis ikke de ringer først. Mit råd til dig er, at ringe til kunderne først, for at høre om de eventuelt vil have besøg. |
KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.
Det simple svar er at mennesker er forskellige og salg drejer sig om at nå mennesker. Et VELSKREVET salgsbrev eller noget mere avanceret kan være fantastisk effektivt, men det er naivt at tro at særlig mange følger op selv. Du er den der SKAL følge op. Dit respons vil være mindst 500% bedre ved at følge telefonisk op. At blot møde op er ubehøvlet men vil være meget effektivt med nogle personer, med andre får du aldrig lov at komme igen. Hvis du sælger papirklips er det nok lettest at ringe, og hvis du sælger komplekse IT systemer til tusindvis af brugere er det nok ikke det rigtige bare at sende et salgsbrev. "The proof is in the pudding!" Jeg ville gøre to ting; 1. Databasesøgning - ring - send email mv efter tilladelse 2. Databasesøgning - send brev - følg op telefonisk mål effekt på møder/salg! |
Ring til dem og spørg om du må komme forbi og fortælle om hvad du kan tilbyde..Den synes jeg virker udmærket :-) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Lars! Jeg ville ringe først. Dem som ikke vil mødes (op mod 90%) kan få en brochure/mail. Sender du noget først er der INGEN der husker dit budskab positivt. Læs evt. mere her: http://birdi.dk/category/telefoncanvas/ |
LEON BIRDI
Vil du have gratis salgsværktøjer?
Tilmeld dig mit fede nyhedsbrev lige her: