Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salgs brev eller personligt fremmøde .

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har spørgsmålet hvad der ville være bedst. Jeg har sendt en masse salgs breve ud til mulige kunder dyr mig. Ville det være bedre at møde op . Eller kan jeg måske ringe til dem jeg har sendt til og følge op på dem. Eller blande dem lidt. For alt andet lige så kan jeg sende omkring 80 breve pr dag. Det kan jeg aldrig må personligt. For det skal også være kunder der er lidt kød på. Hvad er jeres erfaring når man skal have folks opmærksomhed .
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 21:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej ! Jeg synes det lyder som en god fremgangsmåde. Send et salgsbrev(skriv gerne at du vil følge op med et opkald) Og ring så til dem efter nogen dage.

Jeg tror ikke det er nogen god ide at møde op uden aftale.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 21:57
Nej jeg gælder også meget mere til at sende og så følge op. Dog er branchen meget svær at få fat i . Men tror på det . For min branche dør aldrig. Tværtimod så bliver den større og større
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 10:46

Ja jeg tror også Ulven har ret. Jeg tænker at det også har noget at gøre med alt den tid man skal bruge på det personlige fremmøde.

Omvendt så kan der være mange beslutningstagere som vil foretrække at en person møder personligt frem, så hvis der er nogle potentielle kunder som ikke har svaret dig, men som du mener vil være særlig god for din forretning, så kan du overveje at gå til dem personligt.

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:36

Man får helt klart mest ud af salgsbreve, hvis man følger op over telefonen. Men det er selvfølgelig svært ved så stort et antal. Du kunne jo eksperimentere med at udvælge de modtagere, der potentielt er mest kød på - måske 10 eller 20 - og så ringe dem op efterfølgende.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 23:24

Hej Lars.

Et salgsbrev kan være super effektivt, korrekt. Bare husk at det SKAL være brev sendt med posten, da der er lovgivning omkring det at sende uopfordrede mails til kunder, det kan koste dig dyrt.

Hvorfor ikke lige give dem et hurtigt kald og høre om du må fremsende lidt materiale til dem og så følge op nogle dage efter?

Så har du brudt isen, sådan lidt... Kunden har hør din stemme og ved at der er et menneske bag brevene og ikke bare et eller andet bureau eller virksomhed, der prøver at lokke penge ud af dem.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:28

Hej Lars

Nu har jeg dagligt møder med repræsentanter, som gerne vil sælge ting til de fire butikker, hvor jeg står for indkøb. I starten tog jeg i mod alt der mødte op, men nu bliver de altså smidt bagerst i køen, hvis ikke de ringer først.
Til sidst blev det for meget, og det tog ekstremt meget af min tid, trods mange af dem ikke havde det vilde at byde på.

Mit råd til dig er, at ringe til kunderne først, for at høre om de eventuelt vil have besøg. 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 11:40

Det simple svar er at mennesker er forskellige og salg drejer sig om at nå mennesker. 

Et VELSKREVET salgsbrev eller noget mere avanceret kan være fantastisk effektivt, men det er naivt at tro at særlig mange følger op selv. Du er den der SKAL følge op. Dit respons vil være mindst 500% bedre ved at følge telefonisk op.

At blot møde op er ubehøvlet men vil være meget effektivt med nogle personer, med andre får du aldrig lov at komme igen.

Hvis du sælger papirklips er det nok lettest at ringe, og hvis du sælger komplekse IT systemer til tusindvis af brugere er det nok ikke det rigtige bare at sende et salgsbrev.

"The proof is in the pudding!" 

Jeg ville gøre to ting;

1. Databasesøgning - ring - send email mv efter tilladelse 

2. Databasesøgning - send brev - følg op telefonisk

mål effekt på møder/salg!  

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ring til dem og spørg om du må komme forbi og fortælle om hvad du kan tilbyde..Den synes jeg virker udmærket :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Holte
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 164
Fra  Birdi - Salgboost - Serviceboost Skrevet kl. 01:09

LEON BIRDI

www.birdi.dk

Vil du have gratis salgsværktøjer?

Tilmeld dig mit fede nyhedsbrev lige her:

Send mig mail + værktøjer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)