Hej Aminoer Jeg er vanvittigt frustreret over Google AdSense lige nu. Jeg ansøgte om at få AdSense på min blog, hvor efter jeg fik en mail der så således ud: Hej For det første, så aner jeg ikke hvad, der menes med utilstrækkeligt indhold. Jeg har googlet problemet, og fundet ud af, at det muligvis kunne have noget at gøre med, at der var links på min blog, der ikke var aktive. Dette har jeg så rettet, men jeg kan ikke sende en ny ansøgning ind? Når jeg går ind på det link, jeg har fået tilsendt, til at ansøge igen, får jeg følgende besked: Kontoen er ikke aktiv
Der findes ingen AdSense-konto til dette login, da det er tilknyttet en ansøgning, som ikke er godkendt. Du finder flere oplysninger om ansøgningen i e-mailen, som vi sendte til den e-mail-adresse, du gav os sammen med ansøgningen.
Tilbage til AdSense startside. Når jeg klikker på tilbage, kommer jeg ind på præcis samme side? Håber der er nogen, der kan hjælpe mig! På forhånd tak. |
Det er meget simpelt.
1. Dit indhold er enten for ringe til at Google vil lade dig placere annoncerne.
2. Bloggen er for tynd, og der er ikke ret meget indhold på bloggen.
Der er ikke så meget andet at sige til det.