Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der lige kan hjælpe med en konkurrence på facebook

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle Smile

Hvordan gør jeg, hvordan kommer jeg ud til flest bruger på facebook med min konkurrence, uden at skal købe dyre annoncer på facebook, og er der nogle der har nogle rigtige gode tips til hvordan man får så mange syntes godt om som muligt ?

Ved godt at jeg måske spøger dumt, men hvis ikke jeg spøger så får jeg jo ikke noget afvide jo Stick out tongue

http://www.facebook.com/pages/Ballobberne-Co/362292490467056

Venlig hilsen.

Ballobberne & Co.

Så laver Ballobberne & Co. den første konkurrence.
Vi trækker lod imellem alle der syntes godt om Ballobberne & Co. D. 15-04-2012 om et gavekort til at blive dyrepasser for en dag i Knuthenborg Safaripark.

Vinderen kan ikke være anonym, men bliver offentliggjort på facebook og på ballobberne.dk og på ballobberne.com

... Dyrepasser for en dag
Går du rundt med en dyrepasser i maven?
Drømmer du om at tage dig af de mest fantastiske dyr - fra de helt store til de små og bløde? Kunne du tænke dig at være med i dyrepasserens bil, når tigerne eller næsehornene bliver lukket ud? Eller at være med til at fodre savannens dyr og de sjove lemurer?

Som "Dyrepasser for en dag" følger du Knuthenborgs dyrepassere en hel arbejdsdag.

Du er med til alt fra tilberedning af dyrenes mad til fodring, udmugning og til at lukke dyrene på stald for natten. Det bliver med garanti en dag, du vil huske mange år frem.

Mød op med godt humør, praktisk tøj og masser af spørgelyst!

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:14

Det bedste tip jeg kan give dig er at:

Glem hvor mange likes du har. Tænk kun på at det hele skal være godt og nemt. Du skal ikke ud og sige til folk at de skal synes godt om din side. Du skal skal sige at de kan det ene og det andet nemt. Giv dem nogle gode råd. ikke kun i forhold til din side. Mere om hvad de kan gøre. For når du gør det "synes dine brugere godt om dig" og dermed senere også godt om din side, og mange vil anbefale din side til andre.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:30

Ja du har helt rat, det værste jeg ved er også at nogle sider siger, del med alle du kender og sig at de skal syntes godt om,

det jeg også mere mente om der var et forum eller andet hvor man på en beder måde kunne komme ud med sit budskab, end at lave en spam runde :O)))

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)