Min Adsense bruger er blevet deaktiveret - er nærmest i chok, ved ikke hvorfor - er der andre der har oplevet dette? Og hvad har i så gjort, hvis i ikke forstår grunden til deaktiveringen?
Håber på hjælp - for det er uforståeligt at den er blevet deaktiveret.
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Er det en meget ny aktuel ændring der er blevet lavet? For jeg kan ikke lige finde et dato på artiklen (det fremgår kun at der var en opdatering i 2009, og linket hvor man kan læse mere virker ikke).
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
.. Men skal måske begynde at læse deres politikker igennem inden jeg opretter en bruger - for må være ærlig og sige at jeg ikke havet noget viden om den regel.
Google har efter deres nye retningslinier været ude med riven. Jeg har mistet min adwords konto hos dem og kan ikke få den tilbage, ingengang et sva på det..
Kan kun opfordre alle til at læse googles nye retningslinier, åbenbart mange der bliver lukket lige i tiden, har været en anden tråd om det også